Вимога покупця про обмін дивана через 6 місяці після поломки
У магазині лютому був придбаний диван. Через 2 місяці виявлено брак спального місця (диван кутовий). Після багаторазових дзвінків, через півроку написали претензію в магазин про заміну на новий диван того ж артикулу або повернення грошей (диван куплений в кредит). Магазином була призначена експертиза, яка підтвердила заводський брак задоволення наших вимог. Результатів експертизи на руки магазин мені чомусь не дает.В вихідні диван забрали і через 7 днів як належить за законом, нам диван повернули. Тільки не новий, а наш же (у нас були побилися підлокітники кішками) від дивана ми відмовилися, відправивши його назад. Зараз магазин і фабрика в один голос стверджують "чому ви не взяли диван, ми вам поміняли механізм на новий, як ви і просили, а до оббивки у вас претензій не було, тому ми всі так і залишили." Чи правомірні їхні дії ?! Я хочу нову річ, а не ремонтовану дядьком з молотком в підвалі. Постачальники відмовляються міняти, посилаючись що поставили новий механізм. Хочу звернутися до суду, виграю я справу? Чи має сенс або я сама не права ?! На руках з документів на диван за півроку у мене тільки касовий чек про продаж і доставку, фото шлюбу механізму, фото попередньої оцінки експертів і магазину. Гарантій на диван мені в магазині не дали.
Відповідь юриста:
Здрастуйте, у вас залишилася на руках копія претензії? Наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Чи можна обміняти диван, який не придатний для експлуатації?Як обміняти диван неналежної якості придбаний в магазині?Чи можна повернути диван в магазин якщо останній не підійшов по габаритах?Чи можна повернути продавцеві незручний диван з деформованими подушками?Чи можна отримати назад гроші за неякісний диван?