Права замовника в разі виявлення недоліків у виконаній роботі
Вітаю! У березні цього року побудували заміський будинок. Внутрішнє оздоблення 2-го поверху була виконана з фальшбрусу, за цю додаткову послугу ми заплатили 250000 руб. Після 2 місяців після будівництва утворилися великі щілини між брусками, а також було багато інших проблем. Написали скаргу, приїхала комісія з боку компанії-забудовника, вирішили робити перетяжку фальшбрусу, тобто демонтувати його і заново прибивати до стійок. Приїхала ремонтна бригада, в процесі демонтажу порвали частково пароізоляцію всередині і переламали з'єднання "шип-паз ". Ми попросили замінити бригаду. Приїхала інша, в процесі роботи зіпсували зовнішній вигляд, робили неакуратно, залишилися вм'ятини, відколи, подряпини і багато шпаклівки. Більш того, тепер колір самого фальшбрусу різний, оскільки до ремонту нами було все пофарбовано. Написали кілька листів з фотографіями в компанію з проханням повністю замінити весь фальшбрус на 2-му поверсі, написали претензію, в якій я вказувала термін до 23 жовтня цього року. Приїжджали кілька комісій, результату ніякого. Пропонують частково відшліфувати, замінити і т.д., тобто знову зробити частковий ремонт, але це тільки погіршить ситуацію. Цю проблему ми намагаємося вирішити вже з липня місяця. За такі гроші, така якість виконаної послуги нам не потрібно. Більш того, вони відмовляються вирішувати й інші проблеми. Хамлять, грублять, чинять тиск. Що робити далі?
Відповідь юриста:
Здрастуйте, для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором на виконання робіт. Якщо зазначений документ був підписаний, то вам необхідно звернутися до суду з вимогами згідно ЗоЗПП: Споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:
- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);
- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- Безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;
- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.
Додаткові матеріали:
Права споживача при прийнятті роботи виконаної виконавцемПрава споживача при виявленні недоліків виконаної роботиЯкі варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?Які права у споживача при отриманні неякісної меблів?Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...