Які права у споживача при отриманні неякісної меблів?
Ситуація така. Замовив кухню її привезли, мийка погнути і один фасад не того кольору, погодилися поміняти, потім прийшли збирачі зібрали цю кухню ось так: Встановлено з перекосом на 2 см за рівнем, на фасадах видно отвори від не там вкручених саморізів, саморізи вкручені під під кутом в 45%, фасади висять криво, всередині стирчать цвяхи, подряпана стільниця. Брала дружина, я був на роботі після того як я приїхав і побачив це неподобство, я подзвонив на фірму мені сказали, що вони з вами зв'яжуться, та дійсно вони передзвонили і сказали, що приїдуть через три дні, у призначений день вони не приїхали, домовилися на цю п'ятницю, при цьому я запитав у дружини залишали вони що-небудь, що це вони робили, вона сказала нет.На наступний день я зідзвонився з компанією у якої була замовлена меблі і вони мені повідомили: Що у них складання меблів немає і вони її передають приватним бригадам, на моє запитання чому дані дзвонили представилися від вашого імені і інформація про доставку кухні була тільки у вас, вони повідомили, що в договорі написано, що умови зборки обговорюються окремо і ми з Вами цього не обсуждалі.Вот чекаю їх завтра знову, щоб переробили. Але відчуваю буде конфлікт тому, що по моїх міркувань там багато необхідно переробити і поміняти.
Підкажіть як бути в даній ситуації.
Євген
Відповідь юриста:
Привіт, Євгенія. Для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором. Відповідно до статті 29 ЗозПП: споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:
- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);
- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- Безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;
- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.
Задоволення вимог споживача про безоплатне усунення недоліків, про виготовлення іншої речі або про повторному виконанні роботи (наданні послуги) не звільняє виконавця від відповідальності у формі неустойки за порушення терміну закінчення виконання роботи (надання послуги).
Додаткові матеріали:
Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?Як повернути кошти за кухонні меблі виконану з вадами?Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...Які терміни усунення недоліків в меблів, виконаної під замовлення?Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...