Стягнення коштів та розірвання договору купівлі-продажу
Добрий день.
Допоможіть, будь ласка, розібратися в наступній ситуації.
Ми вибрали в магазині і замовили меблі для ванних кімнат (тумба, стільниця, дзеркало і рушник-тримачі). Уклали договір від 10052011 та внесли 100% передоплату, тому що деякі позиції йдуть на замовлення з Італії. Також до договору було зроблено додаток до рахунку і сам рахунок. Продавці орієнтували нас на 3 місяці (95 календарних днів). Колір стільниці (з мармуру) ми вибирали по маленьким зразкам і поясненням менеджерів. Так, для нас принциповим питанням було саме отримати повністю білу стільницю, без прожіок і текстури як у мармуру. Продавці стверджували, що вона буде повністю біла.
З термінами поставки звичайно ж вони затягнули майже на 1 міс. При цьому за договором продавець може збільшити термін поставки якщо це обумовлено в разі збільшення терміну виробництва на фабриці, про що дожно бути письмове підтвердження. Нам такого ніхто не надав.
Далі нам 220911 доставляють меблі і виявляється, що 1) стільниця НЕ такого кольору, як ми замовляли (ця зі звичайними прожилками) і 2) отсутствут полотенцедержателі.
Ми звертаємося до продавця і тільки 300911 отримуємо електронний відповідь, що:
1) тепер вони нам стали роз'яснювати, що мармур - це такий матеріал, який не може имет однакову структуру і колір, тому колір і відтінок може відрізнятися від зразка. Причому в момент продажу вони про це промовчали. Порекомендували нам замовити стільницю ще раз (чекати 3 меяцев) - раптом пощастить з кольором.
2) рушник-тримачі не прийшли, це їх вина, вони їх дозакажут (отже нам треба чекати опть 3 місяці їх з Італії).
При цьому в договорі є пункт, за яким у разі прострочення передачі товару з вини продавця, продавець сплачує покупцеві 1% від ціни товару за кожний день прострочення. Але про це вони звичайно теж мовчать і нічого не визнають.
На всілякі натяки, що вони не виконали свої зобов'язання і просто ввели нас в заблуденіе в момент оплати (щодо кольору) - вони не реагують.
Ми не вимагаємо з них ніяких компенсацій або відсотків, хочемо просто повернути сплачену суму за договором, тому що чекати ще 3 місяці і "сподіватися", що нам прийде саме від колір який нам обіцяли - не хочемо.
За договором покупець має право відмовитися від відварів до їх фактичного отримання тільки у випадках передбачених законодавством РФ. У цих випадках покупець компенсує продавцю витрати в розмірі 30% від вартості відмовного товару, понесені у зв'язку з вчиненням дій щодо виконання цього договору. Повернення грошових коштів покупцю, сплачених за товар, від якого він відмовився, проводиться за заявою покупця за вирахуванням вищевказаних витрат.
- Ми не згодні з цим уттвержденіем і не хочемо втрачати 30%, тим більше як мені здається це суперечить закону про захист прав споживачів.
Повторюся, ми просто хочемо повернути 100% сплаченої нами суми і більше їх ніколи не бачити і не чути.
Важливі моменти цієї ситуації:
1) У додатку до рахунку було написано правильне найменування стільниці, а в самому рахунку менеджер допустив помилку і вказав не той колір. Хоча зараз стверджує, що замовлення робив на Правилно колір. Додаток до рахунку (з правильним кольором) - нами підписаний, а ось рахунок з помилковим кольором - підписаний тільки з боку організації, ми його не візували.
2) Коли привезли меблі і з'ясувалося, що колір стільниці неправильний - ми віддали її назад кур'єру і вказали про ці розбіжності в товарною накладною, також попросили поставити підпис водія. При цьому водій забув забрати їх екземпляр товарною накладною, всі вони залишилися у нас.
3) Тільки пізніше ми побачили що за договором в разі розбіжностей потрібно складати двосторонній акт, але менеджер магазину про це звичайно нічого не сказав і всіляко відтягував відповідь і рішення нашої ситуації.
Таким чином просимо порадити і підказати, чи є у нас якийсь шанс повернути наші гроші і здати ці меблі назад?
Або вже нічого не зробити?
Дякуємо!
Олександр
Відповідь юриста:
Привіт, не зрозуміло з вашого звернення, який саме договір ви уклали: купівлі-продажу або виконання робіт? Відповідно до п.1 ст.28 п.1 ст.31 Закону РФ «Про захист прав споживачів», якщо виконавець порушив терміни виконання роботи (надання послуги) - терміни закінчення виконання роботи (надання послуги) споживач має право відмовитися від виконання договору про виконання роботи (наданні послуги). Вимоги споживача про повернення сплаченої за роботу (послугу) грошової суми і відшкодування збитків, завданих у зв'язку з відмовою від виконання договору, підлягають задоволенню в десятиденний строк з дня пред'явлення таких вимог.
Згідно ст. 22 Закону, вимоги споживача про повернення сплаченої за товар грошової суми, підлягають задоволенню продавцем (виробником, уповноваженим індивідуальним підприємцем) протягом десяти днів з дня пред'явлення відповідної вимоги.
Відповідно до ст. 28 п.5. Закону «Про захист прав споживачів» у разі порушення встановлених термінів виконання роботи (надання послуги) виконавець сплачує споживачеві кожний день (годину, якщо термін визначено у годинах) прострочення неустойку (пеню) в розмірі трьох відсотків ціни виконання роботи (надання послуги), а якщо ціна виконання роботи (надання послуги) договором про виконання робіт (надання послуг) не визначена - загальної ціни замовлення. Сума стягненої споживачем неустойки (пені) не може перевищувати ціну окремого виду виконання роботи (надання послуги) або загальну ціну замовлення, якщо ціна виконання окремого виду роботи (надання послуги) не визначено договором про виконання роботи (наданні послуги).
На підставі вищевказаних норм закону складіть позовну заяву про розірвання договору купівлі-продажу, стягнення грошових коштів та неустойки згідно з договором і пред'явіть його в районний суд за місцем реєстрації відповідача.
Додаткові матеріали:
Вимоги споживача при порушенні термінів виготовлення меблівРозірвання договору на зведення паркану в разі прострочення терміну початку ...Виконавець порушив терміни виконання роботи (надання послуги)Що робити якщо виконавець затримує терміни виконання замовлення?Стягнення неустойки з агентства нерухомості за договором надання послуг