Виконавець порушив терміни виконання роботи (надання послуги)
040811 замовили в меблевому магазині дитяче ліжечко. 310811г. під цю ліжечко там же замовили меблі. На початку вересня мені повідомили що дет.кроватка прийшла але не в тому кольорі, і магазин відправить замовлення назад якщо прийшов колір мене не влаштовує. У будь-який вільний (хоч по привозу потрібного товару) час попросили прийти і написати прітензіію. Вирішивши все таки не тягнути і не чекати коли прийде ліжечко я пірішла в магазин оформити притензії. Де завідуюча дуже здивувалася і сказала що перший раз чує про цю ситуацію. І ввечері цього ж дня я почула що дане замовлення ніколи виявляється в потрібному мені кольорі де робився і магазин з'ясовує чи робити його в тому кольорі який потрібен мені !!! Майже ще два тижні з'ясовувалося це питання. Зрештою мені сказали що в іншому кольорі заради мене робити ніхто не буде, хоча інші моделі вони роблять. Це мене не влаштувало і я намагалася повернути гроші за друге замовлення (меблі) або змінити її колір. В результаті дет.кроватку зробити виявилося в потрібному кольорі легше ніж повернути гроші !!! При цьому мені пообіцяли безкоштовну доставку двох замовлень і складання їх і ще якийсь подарунок від фірми. Ліжечко доставили, зібрали, про подарунок благополучно забули
201011 мені привезли меблі! Я вже не кажу і пропускаю то що вона відрізняється за кольором від того який показував мені продавець! Кутовий шафа привезли без однієї стінки (всередині) і полки без яких його в принципі не можливо собрать.І дві шафи менших за розміром ніж я замовляла. Я поїхала в магазин, де з'ясувалося що таких шаф-пеналів в потрібному розмірі вони не роблять! Пам'ятаючи про те що простіше погодитися на умови продавця ніж отримати гроші (а це повна оплата) я погодилася на інші шафи, без доплати. Написала притензії. В якій сказано що заміна буде протягом 7 днів. Меблі увезлі.Две тижні я дзвонила і все дізнавалася про своє замовлення і мені обіцяли з дня на день доставку. Коли я прийшла в сам магазин, мені сказали що притензії не прийняли і продавці в магазині оформили замовлення заново. Обіцяли через тиждень доставити. Сьогодні закінчується термін договору (60 робочих днів з моменту підписання-31 серпня 2011р) Дзвонила в магазин, продавець обіцяє зателефонувати мені в кінці тижня (і ніколи не дзвонить!).
Підкажіть як мені отримати замовлення, чи маю я право на компенсацію і чи можу відмовитися від нього взагалі, тому що нерви вже на прибудові.
Відповідь юриста:
Здрастуйте, згідно зі ст. 28 ЗоЗПП: якщо виконавець порушив терміни виконання роботи (надання послуги) - терміни початку і (або) закінчення виконання роботи (надання послуги) і (або) проміжні терміни виконання роботи (надання послуги) або під час виконання роботи (надання послуги) стало очевидним , що вона не буде виконана в строк, споживач за своїм вибором вправі:
- Призначити виконавцю новий термін;
- Доручити виконання роботи (надання послуги) третім особам за розумну ціну або виконати її своїми силами і зажадати від виконавця відшкодування понесених витрат;
- Вимагати зменшення ціни за виконання роботи (надання послуги);
- Відмовитися від виконання договору про виконання роботи (наданні послуги).
Споживач має право вимагати також повного відшкодування збитків, заподіяних йому в зв'язку з порушенням термінів виконання роботи (надання послуги). Збитки відшкодовуються в терміни, встановлені для задоволення відповідних вимог споживача. До того ж ви маєте право вимагати виплати неустойки.
Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з договором.
Додаткові матеріали:
Вимоги споживача при порушенні термінів виготовлення меблівРозірвання договору на зведення паркану в разі прострочення терміну початку ...Права споживача при доставці під замовлення некомлектной меблівЩо робити якщо виконавець затримує терміни виконання замовлення?Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?