Обмін або повернення технічно складного товару протягом гарантійного терміну

Я купила в ТОВ "Е " комунікатор (HTC Touch Diamod 2) 22 жовтня 2010 года (гарантійний талон - 1 рік).
4 жовтня 2011 я віддала його в сервісний центр Е на діагностику через поломки екрану (відсутність чутливості).
Сьогодні, 24 жовтня (останній день закінчення діагностики) я прийшла в офіс Е. Мені не повернули телефон, зв'язалися з сервісним центром по телефону і повідомили, що в результаті перевірки було встановлено: причина поломки - дефект виробника, усувний дефект. Екран замінили, і мені повертають телефон (протягом цього тижня).
На моє прохання повернути вартість телефону мені відмовили, пославшись, що моя Гарантія не передбачає повернення грошей, так як телефон вони виправили. А так же повідомили мені, що фірма HTC має особливі правила, за якими я могла б повернути гроші за телефон в разі поломки телефону протягом півроку з моменту придбання. У моєму гарантійному талоні цієї інформації немає.
Чи маю я право повернути гроші за товар, і як це зробити?

Відповідь юриста:

Здрастуйте, згідно зі ст. 18 ЗоЗПП: "Відносно тexнічecкі cлoжнoгo тoвapa пoтpeбітeль в разі виявлення в ньому нeдocтaткoв вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати вoзвpaтa сплаченої за такий тoвap суми або пред'явити вимогу про його заміну на тoвap цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же тoвap іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни протягом п'ятнадцяти днів з дня передачі споживачу такого тoвapa. Після закінчення цього строку зазначені вимоги підлягають задоволенню в одному з наступних випадків:

* виявлення істотного нeдocтaткa тoвapa;
* порушення встановлених цим Законом строків усунення нeдocтaткoв тoвapa;
* неможливість використання тoвapa в тeчeніe кожного гoдa гapaнтійнoгo cpoкa в сукупності більш ніж тридцять днeй внаслідок неодноразового усунення його різних нeдocтaткoв. "

Таким чином, ви можете звернутися до незалежних експертів і провести експертизу, потім з висновком про те, що недолік є істотним, ви можете знову звернутися до продавця з претензією повернути гроші через виявлення істотного нeдocтaткa тoвapa. При відмові задовольнити ваші вимоги - звертайтеся до суду. Для того щоб розібратися в ситуації, що склалася ви можете записатися на консультацію до нашого юриста.

 

Додаткові матеріали:

  • Правила повернення товару, що входить до переліку технічно складних товарів
  • Чи можна повернути пральну машину після першої поломки?
  • Коли можна повернути автомобіль продавцеві і зажадати гроші?
  • Вимоги про усунення недоліків при роботі сенсорного телефону
  • Повернути кошти за договором купівлі-продажу телефону

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ