Повернути чи обміняти електричний чайник після використання
Добрий день.
Купила електрочайник в інтернет магазині З. Привезла його додому, по-перше не підійшла довжина шнура. Але це дрібниці, спробувала закип'ятити воду - не вийшло довести до кипіння, вилетіли пробки (хоча раніше у мене був чайник із заявленою потужністю більше ніж у цього і такого не відбувалося жодного разу за півтора року роботи - розетка заземлена, використовується для холодильника і пральної машини , в цей раз був включений тільки чайник). Приблизно через півгодини привезла чайник на пункт видачі замовлень, написала заяву. Через 4 дні чайник у мене забрали під розписку для проведення експертизи. Експертиза показала, що він справний, дефектів немає. У момент, коли забирали чайник на збереження, продавець включав його без води (це заборонено). Тепер магазин відмовляється виплачувати за чайник гроші або обміняти його на інший чайник (дорожчий), так як я його використовувала, хоча мені навіть не вдалося довести його до кипіння. Які шанси у мене на повернення грошей або обмін товару, адже незважаючи на експертизу, я не можу використовувати його вдома?
Відповідь юриста:
Здрастуйте, електрочайник входить до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. Ви не можете повернути чайник або обміняти його на інший через не тієї довжини шнура або несправності пробок в вашому домі.
Додаткові матеріали:
Обмін непродовольчого товару належної якостіЧому не можна здати електричний чайник назад в магазин?Як повернути в магазин електричний чайник, який не влаштовує покупця?Що робити якщо продавець відмовляється задовольнити окремі вимоги покупця?В який термін магазин повинен виконати вимогу покупця про повернення грошей ...