Стягнення сплачених за договором купівлі-продажу грошових коштів
Добрий день.
Прошу консультації.
В інтернет-магазині замовив комплектуючі до комп'ютера, так як
Є інвалідом і пересування обмежені, послугами інтернет-магазинів для мене дуже зручно. Але така історія у мене вперше.
замовлення оформили досить швидко, я оплатив замовлення через С (квитанція є). Дня 3-4 повна тиша з боку магазину,
почав потихеньку "дошкуляти " їх по e-mail , нарешті повідомляють, що гроші прийшли, але немає даної продукції (материнської плати) на складі, і просять підібрати іншу. Всяко буває. Знайшов у них в прайс ах іншу. Природно ціна відмінна від оплаченого товару. Питаю як і скільки доплатити, Менеджер інтернет магазина Дормодехіна Наталя, пише, що повідомить скільки і як після того як сформує замовлення, проходить ще 3-4 дні, тиша , благо інтернет, знову до них із запитаннями про долю замовлення. Повідомляють, що і такого продукту немає.
. Там вже і вибирати нема чого, що-б відповідало моїм запитам, в загальному, нарікаючи на те, що з ними зв'язався, прошу зняти моє замовлення
(№ 6472769) і повернути гроші. Погоджуються, пишуть "повертаємо " і ось вже тиждень тиша , на e-mail не відповідають.
Підкажіть будь ласка, як мені "вийти сухим " зі сформованої ситуації.
Заздалегідь вдячний.
Відповідь юриста:
Здрастуйте, вам необхідно направити на адресу магазину претензію з вимогою повернути ваші кошти протягом 10 днів, згідно ЗоЗПП. В іншому випадку, ви вимагаєте виплати неустойки в розмірі 1% за кожен день прострочення.
У разі відмови або невиконання ваших вимог - направте поштою позов до суду, який, до речі, не обкладається державним митом.
Додаткові матеріали:
Термін доставки товару покупця за договором купівлі-продажу.Як домогтися доставки товару в зручний для покупця день?Чи можна повернути проекційний екран, якщо одна з його функцій не замовляла ...Повернення товару, не підійшов за технічними характеристикамиПроведення незалежної експертизи якості товару за рахунок покупця