Як домогтися доставки товару в зручний для покупця день?
Добрий день! Я робила замовлення в інтернет-магазині "Club sale", принцип їх роботи: я роблю замовлення, вони мені передзвонюють, ми визначаємося з датою, місцем і часом доставки і я оплачую замовлення при кур'єрі на місці. Але, мої замовлення, ранній з яких зроблений 05.10.2010 ще не доставлені! Доставка повинна була бути на сьогодні, але півгодини тому мені сказали, що доставка не може бути здійснена тому Тобто не всі позиції. Я погоджуюся на доставку без цих позицій, але виявляється, що доставити товар сьогодні вони не можуть, потрібно перенести доставку на інший день. До відома, територіально я перебуваю в Підмосков'ї і забрати замовлення можу тільки сьогодні тому вже виїхав чоловік для отримання замовлення. Відмовлятися від замовлення я не хочу, але і забрати його в інший день я не зможу фізично. Інших варіантів мені магазин не пропонує, тільки зустріч у метро з кур'єром, 5% знижка на наступне замовлення, або по будь-якою адресою в інший день. Хоча від них вимагається тільки доставка в будь-який день їх кур'єром в Підмосков'ї безкоштовно в якості неустойки. На що я можу розраховувати?
Инара
Відповідь юриста:
Привіт, Инара. У вашому випадку компанія йде на зустріч і бажає загладити конфлікт. Вимоги про доставку ви можете пред'явити до кур'єрській службі, але точно можна сказати тільки після ознайомлення з договором та правилами саме цього магазину.
Додаткові матеріали:
Термін доставки товару покупця за договором купівлі-продажу.Як повернути грошові кошти сплачені за доставку диванів, якщо поставка не б ...Хто має оплачувати доставку товару від покупця продавцю?Як домогтися доставки меблів і яка неустойка покладена при простроченні?Як повернути передоплату за меблі, якщо замовлення вже виконано?