Співробітники сервісного центру зіпсували техніку здану в ремонт
18092011года, я віддав в ремонт динамік від сабвуфера, 21092011., я його забрав з ремонту, він не працював, попросили підвезти НЕ динамік а сабвуфер цілком, з метою перевірки усілітеля.перемативалі котушку динаміка вже 7 разів, крім того, в підсилювач вмантіровалі фільтр якийсь, що б він (підсилювач) був меншої потужності, тепер, коли динамік прийшов в непотрібний вид після багаторазового ремонту, пропонують забрати сабвуфер і гроші, які я сплатив за ремонт.На динамік в такому вигляді, що тепер його НЕ візьме в ремонт, та й підсилювач піддався "тюнингу", в тому сенсі, що його зделали меншої потужності, ніж за паспортом.
Не знаю як бути, квитанція, тільки на те, що я здавав динамік, в ній практично нічого не вказано, крім прийнято 180911 і віддано 210911., Ремонти в ній не написані, т.к. сказали ми по нашій гарантії ремонтуємо без квитанцій і оплати, то, що я їм залишав надалі повністю сабвуфер, теж ніде не отражено.Пока вони не відмовляються дати документ, де буде все відображено, але боюся, що по приїзду в фірму, мені просто все отдадуд, і скажуть, хочете, беріть, не хочете, викинемо.
як бути в даній ситуації?
Відповідь юриста:
Привіт, в подібній ситуації споживач має право вимагати компенсацію повної вартості зіпсованої техніки. Цю суму зобов'язаний виплатити сервісний центр. Погано, що у вас не оформлений належним чином акт прийому-передачі техніки для ремонту. Однак підійдуть і показання свідків як доказ в суді.
Додаткові матеріали:
Як довго продавець може ремонтувати посудомийну машину по гарантії?Як добитися від компанії зниження ціни за ремонт ноутбука?Що робити якщо в ремонті пошкодили товар і тепер зламана інша функція?Як повернути кошти за мобільний телефон при його несправності?Чи повинен сервісний центр провести повторний ремонт відеокамери?