Вимога про відшкодування вартості авіаквитків, придбаних через помилку туроператора

Доброго дня.

Допоможіть, будь ласка, розібратися в ситуації, що склалася з турфірмою: що робити далі, як спробувати отримати гроші назад, куди можна і варто поскаржитися

Ситуація наступна:
«30» серпня 2011 року мною був укладений договір з Вашим агентом з продажу турів - ТОВ «З. Договір був укладений на надання туристичної послуги і мною були придбані дві путівки (для мене і мого чоловіка) на тур на острів Пхукет, Таїланд, на період з 251011г. по 061111г.

Я свої зобов'язання за договором виконала повністю - «31» серпня 2011 за путівки мною була сплачена сума, рівна 101102-00 (Сто одна тисяча сто дві) рубля 00 копійок, що підтверджую квитанцією до прибуткового касового ордеру № 294593/08 від 31082011г.

Однією з причин, чому я звернулася саме в цю фірму, було відвідування курорту Паттайя в Таїланді влітку 2010 року під час туру, який я також набувала у них же. Під час попередньої подорожі нам все сподобалося і ніяких нарікань на роботу туроператора і приймаючої сторони у нас з чоловіком не було.

«04» листопада 2011р. нами було отримано в номері готелю факсимільне повідомлення на бланку приймаючої сторони туроператора P на моє ім'я, в якому нам повідомляли про час зустрічі нас з готелю в день вильоту в Москву представниками P. В даному факсі був вказаний номер і час нашого рейсу (рейс UN 528 о 14:20 am), а час, коли нас повинні були забрати з готелю (10:30 am). На руках у нас були електронні квитки, за якими зворотний рейс у нас не збігався із зазначеним у факсимільному повідомленні (UN 9528 о 12:45 a.m.)

«05» листопада 2011р. ввечері представник приймаючої сторони туроператора P якась Ольга зв'язалася з нами, щоб уточнити дані, зазначені в наших електронних квитках (хоча цілком зрозуміло, що ці дані є в ваучері, що знаходиться на руках представників, і вони, а не ми повинні повідомляти нас про можливе змінився часу відльоту). Ми з чоловіком повідомили їй дані, загостривши увагу на іншому, зазначеному в наших квитках часу вильоту. Пані Ольга пообіцяла розібратися в даній ситуації і повідомляти нам додатково, якщо щось змінитися, і ми все-таки вилітаємо не тим рейсом, який був зазначений в надісланому в готель факсимільному повідомленні. В результаті пані Ольга так з нами і не зв'язалася більше, і ми, перебуваючи в повній впевненості сумлінного виконання робочих обов'язків представниками приймаючої сторони туроператора, вранці наступного дня чекали трансферу в аеропорт. Нас дійсно забрали в вказане в факсимільному повідомленні час (10:30 a.m.), надали індивідуальний трансфер.

Після приїзду в аеропорт, відстоявши чималу чергу на стійці реєстрації ми дізналися від співробітників авіакомпанії Трансаеро, що наш рейс UN № 9528 благополучно вилетів о 11:30 am (природно, про таке часу вильоту нашого рейсу ми знати ніяк не могли, співробітники P нам не повідомили про це). Варто згадати, що в аеропорту не було жодного представника туроператора P.

Дізнавшись, що наш літак уже полетів, ми стали зв'язуватися з пані Ольгою, яка майже відразу стала заперечувати свою провину, мотивуючи це тим, що нібито ми самі сказали їй неправильний номер рейсу і час, хоча, як вже згадувалося раніше, повідомляти туристам про правильно часу вильоту - і є її робота.

Далі Ольга почала дуже наполегливо запевняти нас, що в разі оплати авіаквитків за свій рахунок, нам буде повернута лише половина витраченої суми, тому що, на її думку, причина ситуації, що склалася - неуважність обох сторін-учасниць, з чим ми, звичайно ж, були категорично не згодні. Зауважу, що під час останньої розмови в аеропорту Пхукета пані Ольга дозволяла собі підвищувати голос і вживала в розмові фрази, неприйнятні для співробітників фірм, що піклуються про благополучне відпочинку своїх клієнтів.

Квитки нам дійсно довелося повторно оплачувати за свій рахунок на місці особистої кредитною карткою, відповідно не по своїй волі втягуватися в кредитні відносини з Банком-емітентом карти. Вартість двох квитків склала 44692-00 тайських бата.

По прильоту в Москву, відправившись писати претензію в ТОВ «З», ми дізналися, що пані Ольгою було складено лист - роз'яснення даної ситуації, в корені має інший зміст. У листі Ольга запевняє, що з нами їй вдалося домовитися про те, що ми не заперечуємо про відшкодування половини витраченої на квитки суми, чого в реальності, звичайно ж, немає. Це домисли самої Ольги, незрозуміло на чому засновані.

Як було зазначено вище, «07» листопада ми з чоловіком пред'явили Суспільству претензію з вимогами відшкодування витрачених на повторну покупку квитків засобів, проте Товариство з обмеженою відповідальністю «З» відмовилося в добровільному порядку задовольнити мої законні вимоги.

Відмова Товариства від добровільного задоволення моїх законних вимог також завдав мені моральної шкоди, в зв'язку з тим, що я змушена витрачати час, нерви і кошти для захисту своїх порушених прав. »



На підставі вищевикладеного я можу судити про те, турфірмою були порушені ст. 121314 Закону "Про захист прав споживачів "

Допоможіть порадою, як нам з чоловіком робити далі, як повернути гроші і змусити туроператора покарати винну співробітницю.

Завчасно дякую за відповідь.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, вам необхідно написати на адресу туроператора претензію з вимогою повернути ваші кошти, сплачені за квитки. Якщо оператор відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Відшкодування вартості частини туристичної путівки після відпочинку
  • Як домогтися компенсації за неякісне надання послуг туристичним оператором?
  • Що робити, якщо з вини авіаперевізника пасажирові довелося придбати інші кв ...
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ