Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією
Звернулися в турфірму за палаючої путівкою (рано вранці наступного дня виліт) Ні квитка, ні ваучер не дали, сказалу в аеропорту Домодєдово будуть у туроператора "Пегас ". Приїхали вночі на реєстрацію-ні яких документів у туроператора немає, в списках пасажирів у авіа перевізника нас теж немає.
Цим же днем повернулися в турфірму з проханням повернути нам гроші (при цьому ні яких вибачень), нам було відмовлено посилаючись на те, що гроші вже в "Пегасі ". Запропонували виліт на наступний ранок в 4.25.Прі це зворотний виліт теж змінили -був 28 травня, став 27 травня.
Ми дали згоду, дочекалися документи (квиток та ваучер). Нам їх вручили, абсалютние мовчки, при цьому навіть до побачення нам не сказали, не кажучи вже про яких або раз'ясненіях.Такіх чином ми вночі знову їдемо в аеропорт Домодєдово, АЛЕ! !! виявляється, що тепер наш виліт з Шереметьєво!, про що нас, я повторюю, не поінформували!! У підсумку ми не встигли з Домодєдово дістатись до Шереметьєво, і знову нікуди не полетіли.
Питання таке-як ми можемо повернути витрачені гроші за тур і компенсувати свої моральні та матеріальні витрати?
Відповідь юриста:
Привіт, ваші відносини з даної туристичною компанією регулюються ЗоЗПП. Вам необхідно написати на адресу компанії претензію з вимогою відшкодувати ваші матеріальні витрати і моральний збиток. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператораПорядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператораВідшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанієюВідшкодування за неякісно виконану послугу з корекції нігтівПовернення коштів за квиток на авіа рейс, який відбувся раніше обумовленого ...