Позовна заява про стягнення вартості авіаквитка і компенсації моральної шкоди
16112011 мною, Петросяном гайки Аваковіч, через сайт D був придбаний авіаквиток Єреван-Москва на 8122011 рейс авіакомпанії А рейс U8-516 за ціною 8103 рубля по банківській карті №5 банку.
Після прочитання відгуків про цей інтернет-продавця авіаквитків, уточнення їх юридичної та фактичної адреси (м Чита) і в зв'язку з неможливістю додзвонитися по їх номеру телефону у мене виникли сумніви в достовірності придбаного квитка. Після дзвінка в представництво компанії А в Москві з'ясувалося, що квиток під номером 5 не існує.
Згідно з численними відгуками про даний інтернет - продавця за 1-2 дні до вильоту на електронну адресу покупця приходить лист від компанії-продавця про скасування броні по нібито технічні причини і з обіцянкою повернути гроші протягом місяця після надання їм банківських реквізитів клієнта. Однак, після надання реквізитів, повернення грошових коштів постійно відкладається по вигаданим причин (наприклад нібито невірні банківські реквізити).
У разі, повернення квитка згідно з правилами інтернет-продавця втрата складе 50% від сплаченої суми.
17112011 я їм відправив свої претензії: мною через ваш сайт був придбаний
авіаквиток на рейс U8-516 авіакомпанії А
Єреван-Москва на 8122011г. (Номер електронного квитка 5). Запит в
Армавіа показав, що такого квитка не существует.Требую повернути сплачені грошові
засоби. Про це я вже сповістив мій банк і в разі неповернення звернуся в
відповідні органи.Жду вашого термінового відповіді.
Отримав дві відповіді: 1.
Від кого: u
Кому: ru "
Сьогодні, 12:46
Здравствуйте!
П Гайк Аваковіч,
Передали на перевірку статус Вашого замовлення.
З повагою,
Анна Векслер, менеджер-оператор.
2.Подтвержденіе анулювання замовлення: DPYO2NS
Від кого: ""
Кому:
Сьогодні, 12:47
Добрий день!
з технічних причин, бронювання на Ваше замовлення не відбулися.
Помилка виявилася сьогодні, виправити неможливо.
Замовлення автоматично скасовано, грошові кошти надійдуть на Вашу картку протягом 7-20 днів.
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
C повагою,
D
на наступні листи вони не отвечают.Подскажіте,
ласка, що мені робити.
З повагою, Гайк
Відповідь юриста:
Здравствуйте. 1. Направте заяву про шахрайство в правоохоронні органи.
2. Направте позовну заяву про стягнення вартості авіаквитка і компенсації моральної шкоди в суд.
Запишіться на консультацію до нашого юриста, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи.
Додаткові матеріали:
Який термін повернення грошових коштів пасажирові за авіаквитки?Правомочний авіаперевізник відмовляти у посадці на рейс без зворотного квит ...Повернення коштів за квиток на авіа рейс, який відбувся раніше обумовленого ...Чи має авіперевозчік право відмовити громадянину у вильоті без зворотного к ...Відмова авіакомпанії у вильоті громадянину без наявності зворотного квитка