Який термін повернення грошових коштів пасажирові за авіаквитки?
Я придбав через Internet квитки на літак і оплатив їх теж через термінал Qiwi гаманець, рейс спочатку перенесли потім взагалі відмінили, в службі підтримки сказали що для оформлення вимушеного повернення грошей треба заповнити форму на сайті і відправити їм мої банківські реквізити, це було 21 січня, сьогодні я дізнався, що вони тільки направили мої реквізити в свій фін відділ, а гроші я тільки через місяць отримаю. Моє питання: це реально дозволені законодавством терміни або можна їх поквапить?
P.S.
Компанія перевізник Авіонова.
Петро
Відповідь юриста:
Привіт, Петро. Якщо причиною затримки не є форс-мажор, то авіакомпанія зобов'язана виплатити Вам компенсацію в розмірі 3% від вартості авіаквитка за кожну годину очікування як компенсацію за запізнення (згідно «Закону про захист прав споживача», стаття 28 пункт 5), а так само 025 МРОТ за кожну годину очікування як штраф (згідно статті 120 «Повітряного кодексу РФ»). Але не більше, ніж 50% від вартості квитка.
Повернення грошових коштів на вашу карту дійсно може зайняти до 30 днів.
Додаткові матеріали:
Як відшкодувати понесені витрати, викликані затримкою рейсу з вини авіа-пер ...Що робити, якщо з вини авіаперевізника пасажирові довелося придбати інші кв ...Чи можна вимагати повернути вартість квитка, якщо довідкова служба авіакомп ...Як скласти позовну заяву про стягнення грошової суми за авіаквитки?Складання претензії до ТОВ з вимогою про розірвання договору