Усунення недоліків виконаної роботи на вимогу споживача

Замовила 250611 міжкімнатні двері. Двері виготовляються на замовлення, термін поставки вказано був 90+ 5 робочих днів. Тобто поставити мали 041111. Реально двері доставили 091111.
За умовами договору на момент доставки д.б.н. 100% передоплата, останній платіж був 260911. При доставці їх не розкривали - залишили в плівці - сказали що установники самі розкривають двері, щоб не було претензій. З установкою тягнули, в результаті приїхали вони тільки сьогодні.
Коли двері відкрили з'ясувалося, що частина з привезених дверей не відповідають замовленим - декор двері не той. У дух дверях декор збігається, але забарвлення двері мене не влаштовує, тут не тільки різницю в тоні (як зазначено в договорі - допускається), а явний контраст в забарвленні. Тобто двері треба забирати на переробку і швидше за все переробляти вони будуть знову 90 + 5 днів, тобто ще п'ять місяців.
Чого хочу добитися:
1. Щоб моє замовлення став пріоритетним і вони його не дінамілі, як це було досі.
2. У договорі вказана компенсація 0.1 відсоток за день прострочення. Але десь я читала, що при 100% передоплаті компенсація складає 0.5 відсотків. Так що я хочу добитися компенсації побільше.
3. Зрозуміти, якого числа закінчується ця просрочка- 9 коли доставили або 19 коли розкрили і виявила не ті двері.
4. Моральна шкода - мені доведеться ще півроку жити в квартирі без дверей.
Підкажіть, як найкраще поводитися при розмові в салоні дверей, які документи надати, взагалі потрібні будь-які поради на цю тему.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, згідно ст.29 ЗоЗПП: Споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:

- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);
- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- Безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;
- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.

Задоволення вимог споживача про безоплатне усунення недоліків, про виготовлення іншої речі або про повторному виконанні роботи (наданні послуги) не звільняє виконавця від відповідальності у формі неустойки за порушення терміну закінчення виконання роботи (надання послуги).

також ст. 30 ЗоЗПП говорить: Недоліки роботи (послуги) повинні бути усунені виконавцем в розумний термін, призначений споживачем.

Призначений споживачем термін усунення недоліків товару вказується в договорі або в іншому підписується сторонами документі або в заяві, направленій споживачем виконавцю.

За порушення передбачених цією статтею строків усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги) виконавець сплачує споживачеві кожний день прострочення неустойку (пеню) в розмірі 3% від вартості замовлення за кожен день прострочки.

 

Додаткові матеріали:

  • Права споживача при прийнятті роботи виконаної виконавцем
  • Права споживача при виявленні недоліків виконаної роботи
  • Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?
  • Які права у споживача при отриманні неякісної меблів?
  • Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ