Відмова від виконання договору купівлі-продажу і вимога про повернення грошових коштів
Вітаю! Прошу Вас допомогти мені. Вчора (271111) в магазині мною був придбаний планшетний комп'ютер Digma iDx7. У магазині я його перевірила - нічого не викликало невдоволення. Коли я прийшла додому - я виявила в правому нижньому кутку виявляється сіру пляму, яке виникає при торканні екрану і торканні задній панелі планшета. Пляма з'являється тільки справа на нижній частині планшета і зникає протягом 4-5 секунд. Я прийшла в магазин на наступний день і зажадала замінити товар або забрати його і повернути мені гроші. Продавці відмовилися міняти планшет або забирати. Сказали, що всі планшети даної моделі мають таку особливість і щоб не бути голослівними принесли мені таку ж запечатану модель, відкрили, включили і показали - так, дійсно, пляма було і на цьому планшеті. Але я вважаю, що це дефект і це ненормально! Чому у мене відмовляються прийняти товар? У мене є чеки, гарантійний талон, все доп.устройства (зарядки, дроти і т.д.), товар має належний вигляд, немає подряпин, пилу та іншого. Раніше я вважала, що техніка підлягає поверненню та обміну, а продавці запевняли мене, що це не так. Магазин пропонує відправити товар на експертизу в фірму-виробник, але я боюся віддавати їм свій планшет - я не знаю хто його буде чіпати, що з ним будуть робити і яким мені його потім повернуть.
Допоможіть розібратись! Дякуємо.
Відповідь юриста:
Здрастуйте, згідно зі ст. 18 ЗоЗПП: "Відносно тexнічecкі cлoжнoгo тoвapa пoтpeбітeль в разі виявлення в ньому нeдocтaткoв вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати вoзвpaтa сплаченої за такий тoвap суми або пред'явити вимогу про його заміну на тoвap цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же тoвap іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни протягом п'ятнадцяти днів з дня передачі споживачу такого тoвapa. Після закінчення цього строку зазначені вимоги підлягають задоволенню в одному з наступних випадків:
* виявлення істотного нeдocтaткa тoвapa;
* порушення встановлених цим Законом строків усунення нeдocтaткoв тoвapa;
* неможливість використання тoвapa в тeчeніe кожного гoдa гapaнтійнoгo cpoкa в сукупності більш ніж тридцять днeй внаслідок неодноразового усунення його різних нeдocтaткoв. "
Таким чином, дії співробітників магазину порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернутися до керівництва магазину з претензією (в письмовій формі), з вимогою (розірвати договір і повернути гроші), які продавець повинен виконати протягом 10 днів, в залежності від вимоги. Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації в суд. Рішення суду зобов'яже компанію виконати обов'язок по поверненню грошей, до того ж згідно ЗоЗПП, ви маєте право на 1% неустойку від вартості товару, за кожен день прострочення виконання ваших вимог. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Обмін або повернення технічно складного товару протягом гарантійного термін ...Правила повернення товару, що входить до переліку технічно складних товарівПостійно виявляється недолік сенсорного телефонуСкільки днів автомобіль повинен знаходитися в ремонті для його повернення, ...Повернути кошти за договором купівлі-продажу телефону