Необоротне пошкодження багажу при перельоті і відмова у відшкодуванні
Вітаю!
Я зробив 121111 переліт а /компанією Ai (Латвія) за маршрутом Париж-Рига-Москва. По прильоту в Шереметьєво я отримав багаж і побачив, що у однієї валізи відірвані 2 опори, а другий розбитий без можливості відновлення, з чим я відразу ж звернувся до відділу розшуку багажу ВАТ "". Вони склали якийсь акт, який я в очі не бачив і дали якийсь папірець (Damage Report) із зазначенням номера претензії і сказали, що передадуть претензію в AirBaltic. 161111 мені на електронку прийшов лист від Ai з пропозицією компенсації 30 EUR за обидва валізи на підставі акту від ВАТ "" в тому, що обидва валізи підлягають ремонту. Я їм у відповідь переслав фото валіз, зроблені мною ще в аеропорту, де видно, що один чемодан розбитий, вони у відповідь знову посилаються на акт від ВАТ "", що валізи підлягають ремонту. Ці валізи я купував в 2011 році в Іспанії, заплативши за них 90 EUR (розбитий) і 60 EUR (відірвані ніжки), в Росії вони коштують дорожче. Що робити?
Відповідь юриста:
Привіт, якщо у вас залишилися чеки за дані валізи - прикладіть їх копії до претензії. У разі відмови підприємства оплатити завдані збитки - ви маєте право звернутися до суду для вирішення даного питання. Якщо вам необхідна кваліфікована юридична допомога в ситуації, що склалася - звертайтеся в нашу компанію. Ви отримаєте вичерпну консультацію і подальше уявлення ваших інтересів як в суді, так і в досудових переговорах.
Додаткові матеріали:
Складання скарги на відмову видачі академічної довідкиСтягнення моральної шкоди в разі невірних аналізівТермін відповіді продавця на пред'явлені покупцем вимоги в претензіїРозірвання договору купівлі-продажу валізи і вимога про повернення грошових ...Відшкодування збитків, завданих з вини авіа перевізника