Відшкодування збитків, завданих з вини авіа перевізника

Здрастуйте, у мене відбулися багато проблем з авіакомпанією United /Continental airlines. Я летів з Москви в Нью Йорк, транзитом через Вашингтон, з Москви вилетіли за планом, приземлився ми у Вашингтоні теж за планом, а далі почалися проблеми.
Ми прилетіли о 3 годині дня за місцевим, наш рейс в Нью Йорк був о 5 годині. Через годину ми побачимо що наш рейс відклали на 2 години, тобто до 7 потім знову і знову відкладали до 12 потім його взагалі скасували, і зареєстрували нас на рейс в 7 ранку, це означало що ніч ми проведемо в аеропорті в зоні duty free. (А в цей час згоріла наша передплачений бронь готелю.) В 7 ранку ми не вилетіли, а вилетіли з затримкою в приблизно о 1 годині. По прильоту проблем на кшталт бути не повинно бути, але авіакомпанія залишила наші валізи в Вашингтоні, ми втратили ще кілька годин (на складання паперів про втрату багажу). На наступний день ми забрали багаж самі з аеропорту. Ще цікавіше історія трапилася коли ми летіли назад. Рейс з аеропорту Ньюарк був в 10-10 ми приїхали туди в 7-30 і на стійці реєстрації нам знову сказали що наш рейс скасовано. (Це був наш транзитний рейс до Вашингтона, аеропорт Dulles). Нам сказали що всі рейси до цього аеропорту забиті і нас не зможуть посадити туди, відповідно ми не встигнемо на рейс Вашингтон - Москва. Від безвиході вони запропонували нам фантастичний варіант. Нагадаю рейс Ньюарк - Dulles був в 10-10 а Dulles - Domodedovo в 17-10. Нас посадили на рейс який був о 13 годині, в наслідку його відклали на 30 хвилин. це дрібниця в порівнянні з наступним, ми прилітали не в аеропорт Dulles з якого потім летимо, а в аеропорт Рональда Рейгана. Прилетіли ми в 14-30 в 17-10 ми повинні були летіти з Dulles. Оператори місцевих Шатле сказали що не встигнуть доставити нас вчасно з аеропорту в аеропорт. (Про Шатл нам сказали коли реєстрували на цей рейс). У підсумку ми взяли таксі і дивом через все місто доїхали до потрібного аеропорту. Розцінки на таксі у них фіксовані (+/- 5 $) вообщем ми віддали 65 $.

Куди нам звертатися з цих питань, що потрібно буде при собі мати і тд. Дякуємо.


Відповідь юриста:

Привіт Вам необхідно написати на адресу авіакомпанії претензію з вимогою відшкодувати ваші збитки, до претензії прикладіть ксерокопії квитків, чеків і т.д. Якщо авіакомпанія відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Як відшкодувати понесені витрати, викликані затримкою рейсу з вини авіа-пер ...
  • Що робити якщо авіакомпанія скасувала рейс і довелося купувати квитки інший ...
  • Позовна заява про відшкодування збитків і вартості авіаквитка
  • Відшкодування авіакомпанією шкоди, заподіяної скасуванням рейсу
  • Компенсація збитку при скасуванні авіаперевізником рейсу

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ