Неякісна послуга косметолога

Моя дружина звернулася в косметичний салон з метою зробити ін'єкції для збільшення обсягу губ. Їй зробили ін'єкції в салоні. Після ін'єкції болючі відчуття не проходили протягом декількох тижнів, хоча в салоні стверджували, що все повинно пройти протягом 2 днів.
З'ясувалося, що процедура була здійснена з кількома порушеннями.
1. Процедура виконує не кваліфікованим медичним працівником а власницею салону особисто.

2. У рекламі салону стверджувалося, що укол буде зроблений препаратами гіалуронової кислоти. Однак флакон ис під ліки або етикетка не були видані на руки після процедури. Подальші консультації з лікарями в клініці показали, що видача упаковки або етикетки є обов'язковою практикою. Після 2 місяців безуспішних спроб з'ясувати яким препаратом був зроблений укол, власниця салону зізналася, що укол був зроблений препаратом Рестилайн - дешевший аналог Гиалуроновой кислоти, рідко застосовуваний сьогодні в клінічній практиці.

3. Попередня анестезія була також виконана з порушенням. Замість уколу анастетика пацієнтці на губи було завдано кремо-заморозка. При цьому перед початком процедури, необхідно було витримати час, достатній для того, щоб чутливість пропала. Цього не було зроблено.

4. Паралельно в кабінеті перебувала майстер салону з манікюру, якій паралельно проводилася та ж процедура. При цьому використовувалися одні і ті ж медичні рукавички і (можливо) шприц.

5. Договір на надання медичних послуг не підписувався. Моя дружина лише розписалася в картці з особистими і медичними даними.

6. Після виконання процедури було заявлено, що було введено 1.8 мл препарату. Пізніше в клініці нам пояснили, що препарат продається відразу в шприці, тому якщо вводиться в повному обсязі 2 мл, він в шприці і залишається і повинен бути викинутий (було б дивно для дорогого препарату), або виданий пацієнту разом зі шприцом.

7. Після оплати процедури в сумі 18000 рублів, чек на рики виданий не був.

Не дивно, що крім больових ефектів, ніякого ефекту збільшення обсягу губ не було. і немає через навіть 4 місяці. Крім того, на нижній губі подружжя після її ін'єкції утворилася дуже болюча шишка зліва, в результаті чого губа стала нерівна. У верхній губі зберігаються хворобливі відчуття.

У результаті лікарі в косметичній клініці рекомендують введення препарату, що розчиняє попередню ін'єкцію і проведення процедури заново.

Підкажіть, чи є можливість отримати сплачені кошти назад?

Відповідь: Оскільки Вам була надана послуга неналежної якості, Ви як споживач має право за своїм вибором вимагати:
безоплатного усунення недоліків наданої послуги;
відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи наданої послуги своїми силами або третіми особами.
відмовитися від виконання договору про надання послуги, якщо їм виявлено суттєві недоліки наданої послуги або інші істотні відступи від умов договору.
Споживач має право вимагати також повного відшкодування збитків, заподіяних йому в зв'язку з недоліками наданої послуги.
Наш юридичний центр має багатий досвід у вирішенні аналогічних проблем.

 

Додаткові матеріали:

  • Права споживача при прийнятті роботи виконаної виконавцем
  • Права замовника в разі виявлення недоліків у виконаній роботі
  • Права споживача при при виявленні недоліків виконаної роботи
  • Права споживача при виявленні недоліків виконаної роботи
  • Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ