Неякісний ремонт автомобіля по гарантії, яка спричинила інші недоліки
Добридень!
У мене виникла проблема після ремонту автомобіля.
Після того як в машині замінили паливний насос (по гарантії) на офіційному продавця компанії Муса Моторс (Ягуар), в машині кілька днів стоїть їдкий запах бензину, від якого виникає головний біль, гіркота в роті, і ріже очі. Ремонт був зроблений чотири дні тому, але запах досі не пройшов. Довелося їхати повторно на сервіс, щоб вони перевірили, чи все в порядку з машиною. На сервісі перевірили автомобіль і сказали, що все в порядку і запропонували самостійно провітрити машину. Але їдкий запах не проходить і автомобіль неможливо використовувати, можливо це дуже шкідливо для здоров'я, тому що доводитися дихати парами бензину. Як бути в даній ситуації і до кого звертатися? Рішенням проблеми бачу надання офіційним дилером мені іншого автомобіля на той час поки вони провітрять мій. До кого мені звернутися, щоб мені виміряли рівень токсичних речовин в ам?
Завчасно дякую за відповідь!
Відповідь юриста:
Здрастуйте, Катерина. В даному випадку, ви можете звернутися в інший автосервіс для установки причини наявності задушливого запаху, або провести незалежну експертизу. Після, якщо буде встановлена вина сервісу, наприклад, в пошкодженні бака при ремонті автомобіля, ви зможете пред'явити свої вимоги в претензії, посилаючись на результати експертизи.
Додаткові матеріали:
Як зробити обмін купленого товару, що видає дивний запах?Автомобіль вийшов з ладу в кінці гарантійного терміну: що робити?Що робити, якщо в Дилерська центрі продали битий автомобіль?Що робити якщо автомобіль перебуває в ремонті понад 45 днів?Можливість повернення автомобіля при ремонті більше 45 днів і істотному нед ...