Спілкування з продавцем на претензійної досудовій стадії
Здрастуйте!
Терміново потрібна Ваша консультація.
Я набувала в інтернет магазині міні степер. Придбала його 10.06.2011г. Була кур'єрська доставка. Кур'єр приїхав в першій половині дня. При отриманні товару я не змогла перевірити товар, тому від кур'єра йшов дуже сильний запах перегару. Я швидко підписала документи і розпрощалася з ним. Після я стала перевіряти товар. Виявила що на нижній металевої частини товару довга смуга іржі. Я відразу набрала кур'єрові і попросила його забрати товар, він відмовився. Подзвонила в магазин, в магазині відповіли що тільки в буд. Дні я можу до них звернутися. Звернулася я до них в понеділок, просила замінити товар або повернути гроші, на що вони мені відповіли що всі претензії згідно з договором купівлі продажу потрібно відправляти поштою. 15.06.2011г. я на адресу магазину відправила рекомендований лист. По інтернету я відстежила, що лист доставлено адресату 22.06.2011г., Але відділ рекламації магазину змогли підтвердити отримання листа тільки 27.06.2011г. Стала уточнювати терміни повернення, вони мені сказали що відповідь дадуть тільки в течії 10 дні. Подзвонила їм сьогодні уточнити рішення, а вони мені відповідають що відправили відповідь мені письмово. Причому відправка листа «проста» і відмовляються надавати номер листа.
Підкажіть будь ласка, хто в даному випадку порушує законодавство? Як я можу зробити повернення грошей і чи можу я на це взагалі розраховувати?
Відповідь юриста:
Здравствуйте, на даний момент порушення законодавства немає. Надалі, вам необхідно ознайомитися зі змістом листа та якщо відповідь вас не влаштує, або ви не отримаєте його - поводьтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Обмін товару неналежної якості при пошкодженій упаковціОбмін некомплектного товару або повернення сплачених грошейПраво покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірностіПовернення коштів за товар та відшкодування витратЗахист прав споживача при поверненні неякісного товару