Що робити, якщо сайт РЖД продав квиток із зазначенням неіснуючого в поїзді класу вагонів?
Претензія стосується послуг РЖД. Через сайт РЖД в липні я купив квиток на потяг 176 Сімферополь-Харків на 12.08.2010 (квиток зберігся). Квиток був плацкартний і, відповідно, я очікував, що потраплю в плацкартний вагон (як і позначено на квитку). Однак за фактом виявилося, що мій вагон - загальний (сидячі місця). Так як поїзд український, то провідник нічого пояснити по моєму квитку не зміг, сказавши, що в складі взагалі немає плацкартних вагонів. Таким чином, РЖД дезінформувало мене щодо типу купується мною квитка. Довелося їхати в!
загальному вагоні, що заподіяло мені незручності. Чи можу я отримати від РЖД компенсацію за незручності і як це краще зробити? Заздалегідь спасибі за пораду.
Потапов Олексій Сергійович
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олексій Сергійович. Зазначений вами поїзд є "експресом", тобто в ньому дійсно немає плацкартних вагонів. Якщо на вашому квитку стоїть позначення "плацкарт" і співробітники РЖД ввели вас в оману, то вам необхідно скласти претензію на адресу РЖД в письмовому вигляді, в двох примірниках. У претензії необхідно описати всі претензії до наданій послузі і викласти вимоги: повернути сплачені гроші. При складанні претензії керуйтеся Законом Про захист прав споживачів.
Додаткові матеріали:
Чи повинен безквитковий пасажир при посадці платити додатковий збір за прид ...Як повернути гроші за модем бездротового зв'язку, якщо не влаштовує якість ...Чи правомірна вимога продавця про надання паспорта при поверненні товару?Як повернути всю сплачену за квиток на автобус грошову суму?Правомочний авіаперевізник відмовляти у посадці на рейс без зворотного квит ...