Чи можна вимагати від майстерні відшкодування витрат, пов'язаних з вторинної поломкою автомобіля по закінченню гарантійного терміну служби відремонтованої запчастини?
4 травня 2010 я звернувся в ІП Соболєва Наталія Анатоліївна (Сфера-Авто) з питання ремонту системи опалення салону а /м (КІА Спектра). Була надана послуга в ремонті а /м: Замінений радітор грубки, замінений повітряний фільтр салону, проведена Дігностіка системи охолодження двигуна - всього на 10370 руб.
19 вересня 2010 відбулася аналогічна поломка системи опалення, тобто через 35 місяці. Гарантія майстерні, як зазначено в замовленні-наряді, на роботу майстра і деталі состаляет 30 днів! 20 вересня 2010 я звернувся в цю ж майстерню для ремонту а /м. Майстер Мусієнко А., посилаючись на Примітка замовлення-наряду від 04.05.2010 відмовився відремонтувати а /м беспланто або по мінмальной ціною, тому 30 днів давно минули. Чи можу вимагати від майстерні компенсацію за настільки частий ремонт плюс замовлення евакуатора (4.500) р. ?
Спасибі
Валерій
Відповідь юриста:
Привіт, Валерій. На роботу, призначену для тривалого використання, виконавець має право встановлювати термін служби - період, протягом якого виробник виконавець зобов'язується забезпечувати споживачеві можливість використання відремонтованої речі за призначенням і нести відповідальність за істотні недоліки. Таким чином, виконавець має право, але не зобов'язаний. Ви не можете вимагати від майстерні компенсації, хіба тільки ви впевнені в неналежну якість виконаної послуги. Тоді вам доведеться здати машину на експертизу і якщо експерт підтвердить вашу точку зору - ви зможете направити виконавцеві претензію про відшкодування всіх витрат, пов'язаних з неналежним якістю виконаних робіт, в тому числі і вартість виклику евакуатора, проведення експертизи і т.д.
Додаткові матеріали:
При виконанні ремонту, пила наведена в непридатний стан: що робити?Що робити, якщо після ремонту клавіші на ноутбуці перестала працювати вся к ...Чи можна стягнути з автосервісу вартість повторного ремонту в іншій майстер ...Яким чином можна оскаржити відмову гарантійній майстерні?Чи може не бути гарантії на одну із запчастин автомобіля?