Знаходження ноутбука в ремонті більше чотирьох місяців і стягнення неустойки

Чи можу я виграти в суді. Які мої права були порушені, згідно Законодавства РФ?
У компанію ТОВ «Н» у грудні місяці був відданий моїм другомноутбук Dell, для здійснення ремонту. Протягом 3 місяців дзвонили в компанію і дізнавалися, як довго ще буде проводитися ремонт, на що було завжди сказано, що деталей немає, ми їх замовили. Коли все ж ремонт справили потому як мінімум 4-5 місяців і подзвонили, сказали забирайте ноутбук. Близько місяця ноутбук знаходився в компанії ТОВ «Н» так можливості забрати його саме в цей момент не було (за це великий термін мінялися плани, доходи та багато обставин), при цьому на сайті компанії було зазначено «Термін відповідального зберігання до 3 місяців», цього запису в даний момент немає. Приїхавши з одним, ми забрали ноутбук, заплативши 10470 руб. Ноутбук був у робочому стані, на задній кришці була приклеєна наліпка «на гарантії Н», що підтверджувало гарантійний ремонт. Приїхавши додому, включивши ноутбук, я працювала в програмі Photoshop, редагувала фотографії, потім мій молодий чоловік грав в on-line гру і сиділи в інтернеті. Включивши на наступний день ноутбук, він відмовився коректно включатися, з'явилися рябі зелені горизонтальні смужки, Windows не завантажувався, з'являвся синьою екран з безліччю цифр і іноземних слів, після цього він самостійно перезавантажувався. У цей же день я поїхала назад у цю компанію, щоб вирішити це питання. Ноутбук не пропрацював і 1 повноцінного дня.
Майстер компанії «Н» провів мене по моїх вмовлянням в офіс і став тестувати ноутбук, при цьому він перестав включатися взагалі. Так як наклейка не була здерта і я не розкривала ноутбук, вони взяли його назад. При цьому я сказала, щоб цей ремонт не затягнувся на місяці як минулого разу. Протягом вже півтора місяці я дзвоню в компанію і мені повторюють одне і те ж, ми замовили деталь, чекайте. Останній раз звонив на початку липня, я поцікавилася коли ж деталь ця у вас буде в компанії, на що мені була дана відповідь 15 числа. Я попередила майстра, що в п'ятницю 15 числа я зателефоную і дізнаюся прийшла вам ця деталь і протягом 3 днів, ви згідно вашої інформації на сайті компанії, повинні будете відремонтувати ноутбук, у разі якщо цього не станеться, вам необхідно буде повернути мною сплачені гроші і невідремонтовані ноутбук, так як своїх зобов'язань ви не виконали.
15 липня в п'ятницю, я вирішила не телефонувати, а подзвонити в понеділок 18 числа. Запитавши у майстра, чи прийшла деталь, він мені відповів, що там людина пішов у відпустку і тому вона не прийшла. Цікаво, де ця компанія замовляє такі деталі, що робота припиняється від однієї людини. Я сказала, що були обмежені терміни 15 числом і тому я приїжджаю завтра за ноутбуком і грошима, які ви зобов'язані мені повернути. На що мені було сказано, що ніхто вам ноутбук не віддасть, так як він на гарантійному ремонті і грошей тим більше. А 15 число, це не 15 липня, а 15 серпня. Я попросила майстра дати трубку директору компанії, так як він мабуть не розуміє всієї серйозності ситуації, що склалася. При цьому майстер постійно відходив від телефону і не знав, що сказати, мабуть питаючи інформацію у керівника Чембулатова Олексія. Трубку керівнику майстер не дав, посилаючись на те, що біля нього нікого немає, тільки майстри, і якщо мене щось не влаштовує, я повинна писати листи на електронну адресу, і приїжджати марно. За таке ставлення до клієнта, я сказала, що подаю на них до суду і ми будемо тоді вирішувати цю ситуацію в судовому порядку, так як компанія порушує мої права і вони не дотримуються наданої інформації і як вони себе позиціонують на сайті компанії.
Знайшовши стільниковий телефон керівника, я набрала його телефон і попросивши, розібратися в ситуації, що склалася чи мені доведеться звернутися до суду, за до того ж помилкову інформацію з боку його підлеглих. На що мені було сказано, що звертайтеся до суду, у мене є професійні юристи, так що вам це нічого не дасть, натякаючи на те, що мені це нічого не дасть.
Через кілька хвилин мені передзвонює майстер компанії і видає таку фразу «замовляти чи вам деталь для лагодження ноутбука?», Я трохи не зрозуміла такого питання це через півтора місяця, він мені задає таке питання! Я відповіла, чи думає він взагалі головою, задаючи мені подібне питання, це з урахуванням того, що я йду в суд. Але він, як ніби мене не чує, повторює одне і те ж «Ви мені тільки одне відповіді, замовляти вам деталь?» Я сказала, що це вже особисто ваша справа, як вам поступати, так як я йду в суд.

Відповідь юриста:

Привіт для конкретної відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором на надання послуг (виконання робіт). Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?
  • Чи можливий гарантійний термін на ремонтні роботу з усунення несправностей ...
  • Повернення коштів за ремонт залитого водою телефону
  • Оспорювання відмови у виплаті страхового відшкодування в суді
  • Знаходження сенсорного телефону в ремонті більше місяця: що робити?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ