Як повернути гроші за квитки, якщо компанія втратила претензію?
Добрий день. Питання така: 8 серпня цього року в мене в компанії "ССС" прийняли заяву на повернення грошей за політ (причина хвороба дитини, що летить зі мною), в течії 30 днів з моменту написання його не обробили, пославшись на перегруз заявленій.Прошло 2 місяці і з'ясувалося, що моя заява загублено і мені предлогают знову займатися самостійно оформленням повернення, але вже через сайт. чи маю я право подати позов на компанію за заподіяння моральної та матеріальної шкоди? якщо так, то які процедури необхідно дотримати і суми вказати? заранее спасибо
Євгенія
Відповідь юриста:
Привіт, Євгенія. Якщо у вас залишилися які-небудь свідоцтва (другий примірник з підписом співробітника компанії, показання свідків) про направлення претензії про повернення грошей за квитки, то направляйте позовну заяву про стягнення вартості квитків до суду. Згідно зі ст. 31 ЗоЗПП, вимоги споживача про повернення сплаченої грошової суми підлягають задоволенню в десятиденний строк з дня пред'явлення відповідної вимоги, таким чином ви можете пред'явити компанії вимоги про стягнення неустойки в розмірі 3% за кожен день прострочення виконання вимог.
Додаткові матеріали:
Як повернути грошові кошти сплачені за доставку диванів, якщо поставка не б ...Як отримати неустойку за прострочення доставки автомобіля?Чи можна обміняти квитки в театр на інший день або повернути гроші?Чи можна вимагати виплати неустойки від перевізника в суді?Як скласти позовну заяву про стягнення грошової суми за авіаквитки?