Експерти дали висновок про заводський брак, а магазин відмовляє в обміні: що робити?
Купили ноутбук в інтернет-магазині 27-го жовтня. 1-го листопада не включався монітор комп'ютера, з'явився запах паленої пластмаси. Вирішили повернути товар, в офісі (3-го листопада) після довгих суперечок дали папірець про прийом на повернення, протягом 14 днів - повернення грошей. 4-го листопада подзвонили, сказали, що через установку неліцензійного програмного забезпечення поверненню не підлягає. Є також довідка з сервісного центру про те, що є шлюб, не залежний від покупця (від нас). Підкажіть, що робити далі.
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. Дії співробітників магазина порушують Закон «Про захист прав споживачів». Вам необхідно звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, обміняти товар). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни (10 днів для повернення грошей, 7 днів для обміну (до 30 днів при відсутності товару в наявності) вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Замовлена меблі була доставлена із запізненням і в бракований вигляді, як д ...Як повернути ноутбук неналежної якості в магазин, якщо продавці не згодні з ...Як добитися від ремонтної організації виконання гарантійних зобов'язань?Чи можна повернути назад модем для бездротового виходу в інтернет?Як прискорити доставку замовленої меблів, якщо продавець увесь час її відла ...