Чи можна повернути МФУ, якщо була проведена самостійна заправка картриджів?

Попросила племінника через інтернет знайти за помірну плату МФУ (принтер, копір, сканер), т.к не розбираюся в них. Він знайшов, замовив на мій дом.адрес, МФУ Кенон привезли. Виявилося, з Свалявського комп'ютерного ринку, який в півгодини від будинку. Товарний чек від 2 сент 2010г.от ТОВ систек, (що знаходиться, судячи з документів, на ул.Фрунзенской).
Просила кур'єра перевірити роботу, він відмовлявся, т.к "він тільки доставляє, а за роботу не відповідає". Я наполягла на тому, щоб МФУ розпакували і хоча б встромили в розетку. Погодився, хоча став кудись невдоволено дзвонити. МФУ включилося, слава Богу і навіть працювало. Листів 40 від сили надрукувала. Потім стали закінчуватися чорнило, про що регулярно вискакували повідомлення. Я на тому ж Свалявському дізналася, як проводити заправку картриджа, скільки коштує. У мене кілька років до цього був струменевий принтер, який я завжди заправляла сама без всяких проблем. У торговій палатці подивилися, сказали, що ці картриджі рассверливаем і заправляються потім самостійно. Я погодилася, картриджі розсвердлити, чорнило залили, дали набори шприців для кольорового і чорного картриджа (за гроші, звичайно, 900 руб). Я принесла додому, встановила, МФУ попечатало листів 10 а потім зупинилося. Пише весь час якісь цифри, індикатори блимають, але не копіює, не друкує. Пробувала довідатися в інтернеті, що таке, але нічого толком не знайшла.
Стала телефонувати в товарному чеку (систек), там дівчина сказала, що потрібно здавати МФУ в сервісний центр Кенон, але як тільки я заїкнися про те, що картриджі заправлялися, мені відмовлять у гарантійному обслуговуванні. Я питаю: А хіба реально протягнути рік гарантії на одному картриджі (якщо їх не можна заправляти), тим більше, що вони завжди продаються з символічним об'ємом чорнила? Хіба не заправляються картриджі чорнилом, фабрично розфасованими в шприци?. А вона мені: треба купувати оригінальні картриджі, а не заправляти, раз ви хочете мати гарантійне обслуговування, вам могли зламати картриджі при заправці, за це Кенон не відповідає. Можете привезти в магазин, де ви купували, його відвезуть в сервісний центр без вас.
Але тоді мене цікавить питання: що з ним зроблять у магазині (впустять, зламають) або в сервісному центрі, а я потім як доведу, що це не я зробила і не тому мигають індикатори? Там зацікавлені в ситуації, коли мені відмовлять у безкоштовному обслуговуванні, і в тому, щоб розвести мене на гроші.
Виходить, я користувалася одноразовим МФУ? МФУ коштує майже 1700 руб, а в скільки мені влетить заміна двох картриджів на кожні 40 аркушів? Для чого тоді існує заправка картриджів? І може МФУ не несправне, а потрібно щось відключити, кнопку якусь натиснути або ще що, загалом, справа може бути в нісенітницю, ремонт можливо не потрібен.
Я, звичайно, дізналася телефони та адреси сервіс-центрів Кенон, але, почитавши там умови гарантії, зрозуміла, що вони ні за що не відповідають (є рядки "внесення змін, не схвалених Кенон - а що він схвалив?, Встановлював не майстер Кенон - а де я його повинна була взяти при покупці на Свалявському?, талон не заповнений - а він завжди не заповнений! "або щось в цьому роді). Боюся, що мені таку локшину навісять, що знімати довго буду, да грошей здеруть більше, ніж я вже Вгативши на це "скарб". Потім я не знаю цих тонкощів про заправлений картридж. Може, простіше викинути МФУ на смітник, раз у Кенон такі всі розумні і підстрахувалися на всі випадки?

Наталя

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Наталя. Якщо ви придбали технічно складний товар, то повернути його або обміняти ви маєте можливість при виявленні недоліків протягом 15 днів (ст. 18 п. 1 Закону "Про захист прав споживачів"). Якщо недоліки товару були виявлені після закінчення зазначеного вище терміну, то повернути або обміняти товар ви можете тільки якщо якщо недолік технічно неможливо усунути або він знову проявляється після ремонту, або якщо протягом року річ знаходилася в гарантійному ремонті понад 30 днів, при цьому не суттєво , скільки разів її за цей час ремонтували 3 рази або 10 або якщо річ знаходиться в ремонті більше 45 днів поспіль. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) БФП, то замінити його повинні протягом 20 днів.

Вимагайте у продавця заміни МФУ або повернення грошей, якщо він відмовить вам - ми допоможемо вам добитися справедливості в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Як повернути в магазин несправний мобільний телефон, який вже один раз ремо ...
  • Як поводитися з продавцем телефону на ринку щоб він повернув гроші за неякі ...
  • Як довго може проходити експертиза телефону неналежної якості?
  • Як повернути холодильник, який поламався через рік після придбання?
  • Чи можна повернути або обміняти принтер при виявленні в ньому недоліків?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ