Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?

15.08.2010г був куплений Iphone 3GS в ТОВ в м.Володимир. На початку вересня 2010р. в телефоні перестала працювати 3Gсвязь, 6.10.2010 я приніс телефон (у повній комплектації) в торгову точку Евросети, де він був придбаний і пояснив ситуацію. Продавець взяв телефон (у повній комплектації) і сказала, що відправлять його в сервісний центр в м. Москва. Була складена КВИТАНЦІЯ про прийом телефону, в якому вказані дані телефону, клієнта, претензії до обладнання, а також у графі зовнішній вигляд (після огляду продавцем) було зазначено, що є дрібні подряпини на корпусі. 10.11.2010р. ми прийшли забирати телефон, нам сказали, що телефон знятий з гарантії, з огляду на те, що в телефоні пошкоджений якийсь гвинтик і по-цьому нічого робити не збираються. Телефон забирати ми відмовилися, тому що на ньому ми виявили пошкодження, якого не було при здачі в магазин. Я зажадав пояснення, але нічого розумного почуто не було. посилалися постійно на те, що телефон знятий з гарантії і жодного відношення магазин до нього не має.

Максим


Відповідь юриста:

Здравствуйте, Максим. При купівлі товару неналежної якості (в тому випадку, якщо недоліки товару не були застережені продавцем) Ви вправі за своїм вибором вимагати (п.1 ст.18 Закону РФ "Про захист прав споживачів"):

-Безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення своїми силами або третьою особою;
-Пропорційного зменшення ціни;
-Заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу);
-Заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з перерахунком ціни;
-Крім того, Ви вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) телефону, то замінити його повинні протягом 20 днів. Таким чином дії продавця не відповідають чинному законодавству і ви можете оскаржити їх у судовому порядку.

Ви можете провести незалежну експертизу товару з результатами якої знову звернутися до продавця. Якщо і після цього продавець відмовиться виконати ваші вимоги, наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?
  • Продавець прийняв телефон на експертизу: що робити після отримання результа ...
  • Як повернути гроші за пилосос який був у гарантійному ремонті вже 3 рази?
  • Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?
  • Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ