Чи поширюється гарантія на блискавку чобіт, якщо вона зламалася на наступний день після покупки?
31 жовтня 2010р. в неділю купила жіночі осінні півчобітки. У понеділок при взування виникла проблема - я не змогла я не змогла повністю застебнути блискавку на лівому чобітку, тому на відстані 4см до верху замок заїло! Змушена була піти на вулицю, тому що мені було потрібно їхати на роботу.
Увечері подзвонила в магазин і повідомила про виниклу проблему. На що отримала відповідь, що магазин не зможе оформити повернення, тому що поверненню підлягає тільки взуття, яку не носили. Скажіть, будь ласка, яким чином, я зможу зробити повернення в магазин чобітків з неякісною блискавкою і отримати назад сплачену суму за товар?
Ірина
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина. Нормами Закону РФ від 7 лютого 1992 р. N 2300-I "Про захист прав споживачів" (із змінами та доповненнями) не визначено що гарантія не поширюється на блискавці взуття. До того ж згідно ст.12 п.4 Закону РФ від 7 лютого 1992 р. N 2300-I «При розгляді вимог споживача про відшкодування збитків, завданих недостовірною або недостатньо повною інформацією про товар (роботу, послугу), необхідно виходити з припущення про відсутність у споживача спеціальних пізнань про властивості та характеристики товару (роботи, послуги). »
Виходячи з вищевказаного, ви можете звернеться до керівництва фірми з претензією (у письмовій формі), з вимогами (повернути гроші, обміняти товар, усунути недоліки). Ви її можете надіслати рекомендованим листом поштою. Якщо в зазначені вами терміни вимоги виконані не будуть, ви можете подати на організації до суду. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Як повернути гроші за взуття не належної якості.Експерти дали висновок про заводський брак, а магазин відмовляє в обміні: щ ...Як повернути ноутбук неналежної якості в магазин, якщо продавці не згодні з ...Чи можна повернути назад модем для бездротового виходу в інтернет?Чи можна повернути назад модем для бездротового виходу в інтернет?