Як повернути гроші за пилосос який був у гарантійному ремонті вже 3 рази?
26.07.2009 мною був куплений пилосос Dyson DS 22 Motorhead за 34990 руб. (Чек збережений). Через півроку у нього перестала обертатися електрична щітка. Після гарантійного ремонту та заміни щітки він пропрацював тиждень і знову вийшла з ладу ел.щетка. Вже три рази ремонтував його в гарантійній майстерні по причині не працюючої ел.щеткі. Зараз знову щітка не працює і знову необхідно нести його в ремонт. Чи можу я отримати за нього гроші. І що для цього необхідно зробити. Після таких митарств, я вже не хочу купувати новий пилосос Dyson. Заранее спасибо.
Володимир
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Володимир. Якщо ви придбали непродовольчий технічно складний товар неналежної якості, яким є ваш пилосос, ніяких обмежень на кількість гарантійних ремонтів законом не встановлено, але це і не важливо, адже при покупці товару неналежної якості (в тому випадку, якщо недоліки товару не були застережені продавцем) Ви вправі за своїм вибором вимагати (п.1 ст.18 Закону РФ "Про захист прав споживачів"):
-Безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення своїми силами або третьою особою;
-Пропорційного зменшення ціни;
-Заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу);
-Заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з перерахунком ціни;
-Крім того, Ви вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу. На вимогу продавця та за його рахунок споживач повинен повернути товар з недоліками. Якщо Вам потрібна додаткова перевірка якості (експертиза) пилососа, то замінити його повинні протягом 20 днів.
Додаткові матеріали:
Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Після експертизи телефон зняли з гарантійного обслуговування: що робити?Як поступити в разі придбання технічно складного товару неналежної якості?Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...Як повернути товар неналежної якості у магазина і не платити за обмін?