Що робити, якщо у магазина змінився власник, кому пред'являти претензії?
Доброго часу доби.
Близько 2-х років тому (В різний час) придбав 2 жорсткі диски в магазині, який на даний момент закрився, разом зі своїм сервісним центром. Настав страховий випадок (Як з'ясувалося це шлюб всієї лінійки Seagate Barracuda з версією мікропрограми sd15). Компанія виробник не має свого представництва в Росії, а постачальники відмовляються працювати з фізичними особами, гарантійного терміну на одному 3 роки, на другому 4 роки (По гарантійному листу трохи більше, тому що поставка OEM виробник відраховує гарантію від попадання пристрою в магазин, а не до покупця, але різниця не критична).
І ще 1 нюанс, все ще працюють відділення магазина в інших містах, але вони не відповідають мені на свою поштову скриньку, а інші люди з подібною мені проблемою отримували від них відповідь, що вони - інша організація і відповідальності не несуть (Це були відділення Московського магазину, який і сам періодично міняв юр. імена, але в корені завжди залишався SunRise, наприклад Санрайс Про, Санрайс-ру і т.д.), та й їхати в інший (щодо міста де було придбано) місто теж не найкраща перспектива .
Куди я можу звернутися з приводу неможливості скористатися гарантійним обслуговуванням? Це питання цікавить не тільки мене одного, дуже багато людей з такою ж проблеммой з тим же магазином
Заздалегідь вдячний, Throutle (Throutle@ya.ru).
Дмитро
Відповідь юриста:
Привіт, Дмитро. Відповідно до Закону РФ «Про захист прав споживачів» споживач має права заявити вимогу про безоплатне усунення недоліків у товарі продавцеві товару. У свою чергу продавцем є юридична особа або індивідуальний підприємець, дані якого значаться в касовому чеку та інших документах про придбання товару. Якщо у юридичної особи - продавця товару, змінився власник, за своїми зобов'язаннями дана юридична особа все одно має відповідати. Якщо ж в даному магазині торгує вже інша юридична особа або індивідуальний підприємець, то для пред'явлення вимог Вам доведеться шукати юридична особа або підприємця, яке за документами продало товар. Для отримання більш детальної консультації щодо порядку ваших дій, вам необхідно записатися на консультацію до юриста.
Додаткові матеріали:
що робити, якщо продавець неякісного холодильника змінив юридичну особу?Як пред'явити вимогу про неустойку за прострочення при виготовленні замовл ...Чи можна повернути несправний товар у магазин не чекаючи проведення експерт ...Чи може стати поручителем в контракті юридична особа, існуюче менше двох ро ...Чи можна повернути зламався телефон, що знаходиться на додатковій гарантії?