Якщо продавець обрахувався на користь покупця потрібно повернути різницю?

Я придбала светр в одному з приватних магазинчиків м.Москви., де я періодично здобуваю речі і у продавця є мій мобільний телефон (зареєстрований не на мене) І ось купивши светр (оплата кредиткою, приїхавши додому мені дзвонить продавець і починає мене звинувачувати незрозуміло в чому, хамити і кричати, дивлюся чек, там замість 285000 руб 2850 руб. Я її послала за її хамство і нічого повертати не буду, сказала їй спааібо за знижку! Вчора зателефонував адвокат, сказав що стягне з мене по повній програмі і що мені подзвонить мировий суддя. Я змінила симку. Але переживаю, п'ю корвалол, страшно!
ласка допоможіть!!

травня

Відповідь юриста:

Привіт Травня. В даному випадку необхідно доплатити різницю, так як у магазина є доказ - чек, на якому зазначений номер вашої карти і ваш підпис . І надалі адвокат продавця дійсно може стягнути з вас різницю в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи є неточність в договорі купівлі-продажу квартири причиною для визнання й ...
  • Чи можна повернути гроші за відремонтований в гарантійному сервісі телефон, ...
  • Як повернути гроші за чоботи, які продавець відмовляється прийняти назад?
  • Скільки може тривати ремонт телефону, що знаходиться на гарантії?
  • Як довести придбання товару, якщо немає чека і коробки?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ