Що робити якщо авіакомпанія скасувала рейс і довелося купувати квитки інший?
Комапнія скасувала рейс з Кольцово в Шереметьєво 4 грудня (субота). Я була змушена летіти терміново рейсом іншої авіакомпанії. Тепер хочу повернути гроші. У правилах Авіанова повернення грошей не знаходжу опису, як діяти в даному випадку, як ніби такий випадок не передбачений. Передбачені следушіе випадки: 1. До кінця реєстрації звернутися в касу, яка була закрита, не працювала у вихідні дні, або подзвонити на довідку з аеропорту, а у мене не було телефону і інтернету, щоб дізнатися телефон, та й реєстрації самої не було. Тому неможливо визначити коли її кінець. 2. У випадку попередження по електронній пошті про скасування рейсу приходить форма, заповнивши яку получаещь повернення. Але листи про скасування я не отримала ні заздалегідь ні досі, ніяких пояснень, повідомлень і вибачень. З вищезазначеного видно, що мій статися не зараховується ні до одного з варіантів. Підкажіть, будь ласка, як тепер правомірно діяти і куди звертатися? Правила повернення є на сайті
Уляна
Відповідь юриста:
Привіт, Уляна. Вам необхідно отримати у авіакомпанії письмове підтвердження відміни рейсу для подальшого відшкодування різниці в ціні квитка іншої авіакомпанії, на підставі цього письмового підтвердження. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо з вини авіаперевізника пасажирові довелося придбати інші кв ...Правомочний авіаперевізник відмовляти у посадці на рейс без зворотного квит ...Позовна заява про відшкодування збитків і вартості авіаквиткаВідшкодування авіакомпанією шкоди, заподіяної скасуванням рейсуКомпенсація збитку при скасуванні авіаперевізником рейсу