Як стягнути з телефонної компанії кошти сплачені за ненадану послугу?
Привіт, Мені подзвонили з МГТС приблизно влітку того року і запропонували скористатися їх акцією три місяці безкоштовно користуватися інтернетом я погодився в призначений день до мене прийшов майстер і підключив інтернет потім став складати договір так як я не є тим на кого зареєстрований домашній телефон він сказав що без паспорта це го людини не зможе укласти договір зібрав свої дроти, модем і пішов. Моя мама (на кого зареєстрований телефон) була в цей час на дачі. я подумав що на цьому все закінчитися. Квитанції за телефон квартиру оплачує вона так як вона не дивитися що там пишуть ми більше року платили за їх інтернет який нам навіть не підключили, зараз я пішов до них в телефонний вузол мені пояснили що тепер не чого зробити не можуть треба було дивитися квитанції! Чи можу я повернути свої гроші за цей час За послугу яку мені вони не предоставьлялі?
Денис Іванович дочкиной
Відповідь юриста:
Привіт, Денис Іванович. Для початку ви можете направити на адресу компанії письмову претензію, в якій описати суть претензій і ваша вимога: відшкодувати сплачену суму, або зарахувати її в якості абонентської плати за телефон. Якщо компанія відмовиться виконати ваші вимоги, то вирішити ситуацію, що склалася можна буде в судовому порядку, а наші юристи в цьому вам допоможуть.
Додаткові матеріали:
Чи потрібно платити за відключений телефон абонентську плату?Що робити якщо після гарантійного ремонту телефон знову зламався?Чи правомірна вимога інтернет-провайдера про надання копії паспорта людини, ...Що робити якщо мобільний телефон не працює після ремонту?Що робити якщо друга сторона не виконує зобов'язання за договором і не пов ...