Чи є електронний лист офіційної претензією?
З інтернет-магазину ТОВ "Технологія" отримав крісло, колір оббивки морквяно-цегляний і відрізняється від зразка на сайті magazinkresel.ru, сидіння має покотився вперед, довго не просидиш. Послав 2 електронних листи з зображеннями: їх зразки та фото оббивки отриманого крісла. Запропонував поміняти крісло на іншу модель з іншого оббивкою. Ніякої реакції, хоча я дав номери моїх телефонів і мій e-mail. Неодноразово подзвонивши по телефону, я дізнався у приймальниці (яка, як вона каже, не в курсі) що мої листи отримані і з ними будуть розбиратися. Хто і коли, невідомо. На сайті немає номера телефону цих співробітників, я не можу з ними поспілкуватися. Схоже, вони тягнуть час. Скільки днів я маю в запасі, поки не скінчився термін можливого повернення та обміну, і що мені робити в цій ситуації? Чи є електронний лист моїм офіційною заявою? Заздалегідь дякую.
Борис Михайлович
Відповідь юриста:
Привіт, Борис Михайлович. Претензія (яку ви відіслали по електронній пошті), повинна містити підпис (в даному випадку електронний цифровий). А тому у вашому листі її не було, то претензією даний документ не є. Вам необхідно надіслати рекомендованого листа з повідомленням на юридичну адресу ТОВ, після отримання якого у компанії є 7 - 10 днів для відповіді на вашу претензію або виконання зазначених вимог. Для вас головне - встигнути надіслати претензію в 14-ти денний термін.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин електричний чайник, який не влаштовує покупця?Як пред'явити продавцю вимоги про невідповідність меблів замовленої?Як повернути кошти за мобільний телефон при його несправності?Чи повинен покупець залишати телефон на експертизу продавцю?Необгрунтовані вимоги компанії про оплату орендованого обладнання?