Що робити, якщо продавець відмовився провести гарантійне обслуговування техніки?
14 серпня 2008 на підставі договору купівлі-продажу № 14/08-08-01 укладеного між мною та ТОВ «Форс Марін» в особі генерального директора Гагаева І.А., я придбав снігоболотохід марки Polaris sportsman 800 EFI DLX, VIN 4XAMN76A07A973113 . Договором був встановлений гарантійний період протягом 24 місяців з моменту придбання товару.
Експлуатація техніки велася з дотриманням інструкції заводу виготівника. Технічне обслуговування проводилося відповідно до графіка в сервісному центрі ТОВ «Форс Марін».
У серпні 2009 року у снігоболотохода виникли проблеми, пов'язані з оплавленням пластикових деталей переднього крила і бічної накладки про вихлопну трубу. Повідомлення про виниклу несправність було подано з телефонного зв'язку та електронною поштою з додатком фотографій несправностей. Співробітник ТОВ «Форс Марін» запевнив мене, що моя заявка прийнята, деталі замовлені і з їх надходження на склад мені буде запропоновано доставити снігоболотохід для ремонту в сервісний центр. У квітні 2010 року співробітником ТОВ «Форс Марін» до мене була доведена інформація про те, що снігоболотохід необхідно доставити у сервісний центр для проведення додаткового огляду. У сервісному центрі мені було відмовлено в виконанні гарантійного ремонту і мені довелося усувати несправність за свій рахунок. Через незначну вартості робіт я не став звертатися до суду.
Однак проведений ремонт не усунув причини, по якій плавляться пластикові деталі. В результаті неграмотно проведеного ремонту 3 серпня 2010 під час поїздки відбулося оплавлення наступних пластикових деталей: заднього крила, правої бічної накладки і сидіння об раму снігоболотохода.
У відповідності з порядком пред'явлення гарантійних випадків, викладеним у договорі, 09.08.2010 я направив письмове повідомлення на адресу ТОВ «Форс Марін», яке було прийнято заступником генерального директора Князєвої Е.М. 09.08.2010. 12.08.2010 снігоболотохід був доставлений в сервісний центр ТОВ «Форс Марін», де був проведений його огляд і складений замовлення-наряд на ремонт. В результаті огляду зовнішніх механічних пошкоджень не виявлено, що було зафіксовано в замовлення-наряді.
Станом на 06.10.2010 снігоболотохід не був відремонтований. У зв'язку з порушенням ст. 20 п.1 та на підставі ст. 18 п.1 ЗоЗПП мною було подано звернення до продавця з вимогою повернення сплаченої за товар суми, а так само на підставі ст.24 п.4 ЗоЗПП з вимогою про відшкодування різниці між ціною товару, встановленою договором, і ціною відповідного товару на момент добровільного задоволення вимоги щодо повернення грошових коштів.
26.11.2010 снігоболотохід повернений мені в несправному стані. Експертиза продавцем не проводилася.
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Владислав. У сформованій ситуації всі вироблені вами дії вірні. Надалі ви можете звернутися за незалежною експертизою у відповідну організацію. Після чого, з результатами експертизи, вам необхідно звернутися до продавця ще раз. Найчастіше результатів експертизи виявляється досить для того, щоб ваші вимоги були задоволені. В іншому випадку наші фахівці допоможуть вам скласти і направити в суд позовну заяву.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо в сервісному центрі не здійснюють ремонт по гарантії?Що робити, якщо в сервісному центрі підробили підпис покупця?Як добитися повернення грошей за телевізор, а не його ремонту?Які терміни існують для ремонту автомобіля по КАСКО?Чи можна вимагати від продавця повернення грошових коштів, а не ремонту?