Що робити покупцеві якщо товар в ремонті вже більше двох тижнів?

5.11.2010 купив медіаплеєр. В процесі експлуатації з'ясувалося, що даний товар має ряд надостатков: після деякий час включення сіпається зображення, при перегляді зупиняється зображення. Несправність носить випадковий характер. що не приносить задоволення при перегляді. 14.11.2010 з даною проблемою звернувся до продавця. Товар був відправлений на перевірку якості 14.11.2010. Кілька разів після закінчення 20 днів з моменту прийому товару на перевірку дзвонив з приводу закінчення перевірки в організацію продала неякісний товар, але чіткої відповіді так і не отримав. Чек і квитанція осдаче товару на перевірку на руках.

Ігор

Відповідь юриста:

Привіт Ігор. Ремонт медіаплеєра може тривати до 45 днів згідно ЗоЗПП. Якщо після закінчення зазначеного строку недоліки не усунуті, то споживач вправі на підставі статті 23 (пункт 2), змінити початкове вимога про усунення недоліків і зажадати заміни на новий товар, або відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар суми. Якщо споживач не захоче змінювати початкового вимоги і готовий чекати закінчення ремонту, він вправі після закінчення ремонту зажадати сплати неустойки за кожний день прострочення у розмірі одного відсотка ціни товару на підставі першого пункту статті 23.

 

Додаткові матеріали:

  • Продавець прийняв телефон на експертизу: що робити після отримання результа ...
  • Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...
  • Що робити якщо термін ремонту, передбачений ЗоЗПП, вже пройшов?
  • Обман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товару
  • Обман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ