Як відшкодувати моральні збитки за неякісне обслуговування?

Скажіть будь ласка, як можливо відшкодувати моральний збиток за неякісні послуги сервіс-центру Панасонік?
В даному центрі вартість ремонту мікрохвильовій печі оцінили в 8000 (нова піч коштує 9 т.р.), вказавши в акті на вихід з ладу всіх основних деталей, взяли гроші за діагностику. Після відмови від ремонту я відвіз її в інший авторизований центр Панасонік, де мені її полагодили за 990 р , при цьому АБСОЛЮТНО ВСІ деталі виявилися справними і заміни не знадобилося. В інформаційній службі Панасонік сказали, що претензію треба направляти безпосередньо в сервіс-центр, а Панасонік відповідальності не несе. В даному випадку центром є якесь ВАТ, на сайті якого відсутня навіть юридична адреса .

Олександр Усачов

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Олександр. Ви можете дізнатися реквізити ВАТ написавши запит про надання сведній з ЕГРН в обласну податкову, сплатити мито та прийти на шостий день за випискою. Далі ви можете направити позов про стягнення вартості діагностики та моральної шкоди з сервісного центру. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.

 

Додаткові матеріали:

  • Як домогтися від сервісного центру виконання роботи по зазначеної вартості, ...
  • Що робити при неякісному ремонті ноутбука і змусити центр виконати роботу д ...
  • Чи можна стягнути назад оплату за діагностику поломки, якщо остання зроблен ...
  • Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?
  • Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ