Як відшкодувати моральні збитки за неякісне обслуговування?
Скажіть будь ласка, як можливо відшкодувати моральний збиток за неякісні послуги сервіс-центру Панасонік?
В даному центрі вартість ремонту мікрохвильовій печі оцінили в 8000 (нова піч коштує 9 т.р.), вказавши в акті на вихід з ладу всіх основних деталей, взяли гроші за діагностику. Після відмови від ремонту я відвіз її в інший авторизований центр Панасонік, де мені її полагодили за 990 р , при цьому АБСОЛЮТНО ВСІ деталі виявилися справними і заміни не знадобилося. В інформаційній службі Панасонік сказали, що претензію треба направляти безпосередньо в сервіс-центр, а Панасонік відповідальності не несе. В даному випадку центром є якесь ВАТ, на сайті якого відсутня навіть юридична адреса .
Олександр Усачов
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олександр. Ви можете дізнатися реквізити ВАТ написавши запит про надання сведній з ЕГРН в обласну податкову, сплатити мито та прийти на шостий день за випискою. Далі ви можете направити позов про стягнення вартості діагностики та моральної шкоди з сервісного центру. Наші фахівці допоможуть вам заощадити час і візьмуть всі турботи на себе.
Додаткові матеріали:
Як домогтися від сервісного центру виконання роботи по зазначеної вартості, ...Що робити при неякісному ремонті ноутбука і змусити центр виконати роботу д ...Чи можна стягнути назад оплату за діагностику поломки, якщо остання зроблен ...Як домогтися від сервісного центру здійснення ремонту ноутбука?Що робити якщо сервісний центр діагностував неіснуючу проблему?