Що робити якщо продавець не згоден з недоліками товару, які пред'являє покупець?

Здравствуйте.
30 грудня 2010 купив у "А" телефон Phillips.В пункті видачі товару, мені дали переконатися що телефон працює, але через коллічества народи і шуму, не вийшла розчути явні перешкоди і неякісний звук моделі телефона.10 січня 2011 я пішов здавати телефон.Деньгі не віддали, оглянувши апарат, і не знайшовши пошкоджень і подряпин, телефон залишили мені, сказали пешіте заявленіе.В 10 денний термін обіцяли "розглянути заяву". Копп заяви з печаткою "А" мені люб'язно залишили.
Сьогодні мені передзвонили з Ашана і повідомили, що "Мені відмовлено в поверненні грошей".
Що мені робити далі?
З повагою Василь.

Василь Храмов

Відповідь юриста:

Привіт, Василь. Ви можете звернутися за незалежною експертизою в експертну компанію і після отримання результатів знов направити претензію в магазин. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо після гарантійного ремонту телефон знову зламався?
  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?
  • Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцем
  • Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцем

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ