Що робити якщо мобільний оператор відкрив кредитую лінію без згоди клієнта?

Здравствуйте.
У мене така проблема: Давно давно у мене була цим карта мтс. Останні роки два я їй не користуюся. Ніяких послуг та абонентної плати на ній немає. Влітку почали приходити повідомлення від МТС з проханням сплатити заборгованість. Спочатку проігнорувала. Після другого прийшла в офіс МТС з метою дізнатися звідки вона, на що почула відповідь, що мені "випадково відкрили послугу кредитної лінії і трохи переборщили " (В період, коли я вже не користувалася карткою). Я написала претензію. Претензія була відмовлена, так як пройшло 6 місяців з дня надання послуги.
Останній раз прийшло повідомлення вже не від МТС, а від ТОВ "Пристав", з попередженням про судовий розгляд і псуванням моєї кредитної історії Підкажіть, як боротися з нахабством МТС

Зайцева Наталія

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Наталя. На жаль, в даному випадку розібратися в ситуації можна тільки в судовому порядку. Якщо мобільний оператор відмовив вам у задоволенні вашої претензії, то необхідно направити позовну заяву до суду. Для того щоб розібратися в ситуації, що склалася ви можете записатися на консультацію до нашого юриста.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи справді для розірвання договору з інтернет-провайдером необхідно писати ...
  • Чи потрібно платити за обслуговування кредитної карти, якщо вона не була ак ...
  • З кредитної картки були зняті всі засоби: що робити, як довести, що це шахр ...
  • Банк вимагає виплати неіснуючої заборгованості: що робити?
  • Як отримати деталізацію рахунку мобільного, якщо на ньому є заборгованість?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ