Що робити якщо мобільний оператор відкрив кредитую лінію без згоди клієнта?
Здравствуйте.
У мене така проблема: Давно давно у мене була цим карта мтс. Останні роки два я їй не користуюся. Ніяких послуг та абонентної плати на ній немає. Влітку почали приходити повідомлення від МТС з проханням сплатити заборгованість. Спочатку проігнорувала. Після другого прийшла в офіс МТС з метою дізнатися звідки вона, на що почула відповідь, що мені "випадково відкрили послугу кредитної лінії і трохи переборщили " (В період, коли я вже не користувалася карткою). Я написала претензію. Претензія була відмовлена, так як пройшло 6 місяців з дня надання послуги.
Останній раз прийшло повідомлення вже не від МТС, а від ТОВ "Пристав", з попередженням про судовий розгляд і псуванням моєї кредитної історії Підкажіть, як боротися з нахабством МТС
Зайцева Наталія
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. На жаль, в даному випадку розібратися в ситуації можна тільки в судовому порядку. Якщо мобільний оператор відмовив вам у задоволенні вашої претензії, то необхідно направити позовну заяву до суду. Для того щоб розібратися в ситуації, що склалася ви можете записатися на консультацію до нашого юриста.
Додаткові матеріали:
Чи справді для розірвання договору з інтернет-провайдером необхідно писати ...Чи потрібно платити за обслуговування кредитної карти, якщо вона не була ак ...З кредитної картки були зняті всі засоби: що робити, як довести, що це шахр ...Банк вимагає виплати неіснуючої заборгованості: що робити?Як отримати деталізацію рахунку мобільного, якщо на ньому є заборгованість?