Чи можна повернути електронні сигарети продавцю якщо у покупця на них алергія?
Купила електронні сигарети "Понс". У рекламі на сайті вказані адреси магазинів та доставка крьером. Я замовила доставку кур'єром. Через кілька днів у мене почалася алергія, визначити від чого вона, вдалося тільки через два тижні. Визначивши що алергія була від сигарет «Понс» я зателефонувала служби доставки на 15-ий день після покупки, там мені сказали що повертати гроші мені не будуть, тому що минуло два тижні, сказали що алергія у мене швидше за все на пропілен якийсь, тобто навіть знали вже якась реакція у покупців можлива на їхній товар. Я запитала чому в рекламі на сайті нічого не сказано про можливі наслідки, на запитання відповідає дівчина нічого ні відповіла. Після цього я відвідала їхній сайт з рекламою і написала відгук, попередивши потенційних покупців про можливі наслідки використання електронних сигарет. На наступний день я побачила, що мій відгук зник, при спробі написати повторний відгук я зрозуміла що вже не можу цього зробити, так як з моєї адреси листи не приймають, тобто мене заблокували. Виходить у моїй ситуації опиняться не одна тисяча покупців, які просто викинуть гроші на вітер, оскільки не зможуть користуватися купленим товаром.
Лілія
Відповідь юриста:
Привіт, Лілія. На жаль, алергія на складові даного товару не є причиною для повернення товару продавцеві, тільки якщо при виготовленні не використані свідомо небезпечні, заборонені речовини, про наявність яких в товарі можна дізнатися провівши незалежну експертизу. Для того щоб розібратися в ситуації, що склалася ви можете записатися на консультацію до нашого юриста.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо замість замовленого товару прислали аналогічний?Замість паперових привезли вінілові шпалери: як повернути їх назад?Хто має оплачувати доставку товару від покупця продавцю?Можливість повернення грошей за невикористаний смартфонМожливість повернення грошей за невикористаний смартфон