Можливість повернення грошей за невикористаний смартфон
Добрий день!
Прошу Вашої допомоги у наступній ситуації. Замовила смартфон через інтернет-сайт компанії і забрала його з магазину, тому доставка платна, а працюю я недалеко від місця видачі товару. Через три дні зрозуміла, що користуватися смартфоном я не можу, тому що повна інформація про нього була на диску, а не в друкованому керівництві. Після вивчення інструкції стало ясно, що для повноцінного використання смартфона мені необхідні додаткові програми, які в настановний комплект товару не входять, тобто передбачається їх скачування через інтернет і доп. установка. Привезла смартфон назад і попросила повернути гроші. Менеджер магазину сказав, що з мене буде утримано 10% вартості товару, я пояснила, що смартфон не використовувався, всі пломби збережені, товарний вигляд також збережений, чеки присутні, поверніть гроші повністю. Але мені відмовили, сказали, що у них в магазині існує така послуга, яка передбачає при поверненні утримання 10%. Про неї я дізналася вже безпосередньо від менеджера. В результаті у мене забрали смартфон, видали акт прийому-передачі та товарний чек, гроші не повернули. Сказали що чекати потрібно 10 днів. Тепер я без телефону та без грошей. Що робити?
Відповідь юриста:
Здравствуйте. На жаль, у відповідності до Постанови Уряду Російської Федерації від 10 листопада 2011 N 924 м. Москва "Про затвердження переліку технічно складних товарів": обладнання навігації і бездротового зв'язку для побутового використання, в тому числі супутникового зв'язку, що має сенсорний екран і володіє двома і більше функціями, належної якості не підлягає поверненню.
Додаткові матеріали:
Чи має продавець право провести замість експертизи товару його ремонт?Чи можна повернути в магазин відеокамеру не подошедшую за технічними характ ...Чи можна повернути гроші за принтер, якщо останній не розпакований?Можливість повернення грошей за невикористаний смартфонОбман продавцем покупця, шляхом проведення ремонту товару