Чи регулює ЗоЗПП відносини між юридичною особою та продавцем?
"Споживач - громадянин, що має намір замовити або придбати або замовляє, що купує або використовує товари (роботи, послуги) виключно для особистих, сімейних, домашніх і інших потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності; "-купив додому телевізор, оплачувала покупку організація по безналу, виявлений недолік, в магазині сказали що повернення, обмін не можливий тому я не споживач у мене немає чека, покупку здійснила організація за товарною накладною а юр.лицо не є споживачем за законом. Виходить у мене немає прав за законом якщо оплату за мене справила організація?
Олександр
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Александр. Відносини між вами і продавцем не врегульовані ФЗ «Про захист прав споживача», а тільки Цивільним Кодексом РФ, у вашому випадку - ч.2 ст.475 ГК РФ:
У разі істотного порушення вимог до якості товару (виявлення непереборних недоліків, недоліків, які не можуть бути усунені без невідповідних витрат або витрат часу, або виявляються неодноразово, або виявляються знову після їх усунення, та інших подібних недоліків) покупець має право за своїм вибором: відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми; зажадати заміни товару неналежної якості товаром, відповідним договором.
Таким чином продавець повинен надати вам новий товар належної якості або повернути кошти.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути гроші за телефон неналежної якості, придбаний через інте ...Як повернути товар неналежної якості у магазина і не платити за обмін?Чи регулює ЗоЗПП відносини між продавцем і юридичною особою?Як стягнути кошти за договором купівлі-продажу меблів?Повернення побутової техніки в магазин