Як замінити прилад або повернути за нього кошти?
Моя тітка, пенсіонерка Віра Трохимівна, звернулася до мене за допомогою розібратися з її проблемою. Вона купила медичний прилад виробництва КНДР. Отримала його післяплатою через пошту і заплатила 20000 рублів. Це було 17 лютого. Через 10 днів прилад перестав працювати. Вона подзвонила в Москву на фірму, в якої вона купила цей прилад. Вона запитала як їй здійснити гарантійний ремонт. Гарантійний талон є. Але фірма їй відмовила в ремонті по гарантії. Послалася на те, що це не заводський брак, а можливо були порушені умови доставки поштою. Запропонували їй ще раз заплатити вартість приладу і вони вишлють їй новий, а цей заберуть і будуть самі розбиратися з поштою. Віра Трохимівна живе на Алтаї, пенсія маленька, вона на один-то прилад копила кілька місяців, а тут ще раз заплатити таку ж суму Я живу в Москві і фірма в Москві. Чи можу я якось реально допомогти моїй тітці. І взагалі що нам тепер робити. Стан здоров'я у старої жінки погіршився через пережіваній.Подскажіте чи можна щось у нашому випадку зробити і повернути гроші або відремонтувати прилад по гарантії?
Спасибі. З повагою.
Людмила Єрмакова.
Людмила
Відповідь юриста:
Привіт, Людмила. Ви можете представляти інтереси вашої тітки по довіреності. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою повернути грошові кошти або обміняти товар. Продавець вправі провести експертизу товару для виявлення причини несправності. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Що робити при простроченні виконання замовлення на виготовлення стільців?Продляется чи гарантійний термін при обміні товару на новий?Чи можна повернути прилад для вимірювання артеріального тиску?Чи можна повернути несправний мобільний телефон і отримати назад кошти?Як домогтися обміну медичного приладу при його поломці?