Продляется чи гарантійний термін при обміні товару на новий?
Добрий день! 13 серпня 2009 мені встановили новий прилад на системі охоронної сігналізаціі.Стомость приладу 10941 рубль.Гарантія на прилад-1 год.Прібор виявився неякісним і 4 вересня 2009 мені його поміняли по гарантіі.Еще раз мені поміняли прилад (по гарантії ) 16 червня 2010 року.У даний час знову необхідна заміна приладу і, під приводом того, що гарантійний термін на перший встановлений прилад закінчився в серпні 2010 року, від мене вимагають оплатити вартість нового приладу в повному об'еме.Правомерно Чи це вимога, враховуючи що термін гарантії на останній встановлений прилад закінчується в червні 2011 року?
Ірина Олегівна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ирина Олегівна. При гарантійній заміні приладу термін гарантії починає спливати заново на кожен прилад, таким чином, відповідь продавця неправомірний і ви вправі його оскаржити. Вам необхідно написати на адресу магазину претензію з вимогою відремонтувати або обміняти прилад по гарантії. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги або не вкладеться в термін - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?Чи можна повернути прилад для вимірювання артеріального тиску?Як добитися від виробника меблів усунення проявилися недоліків?Як замінити прилад або повернути за нього кошти?Як домогтися обміну медичного приладу при його поломці?