Як повернути кошти за кухонні меблі виконану з вадами?
Здрастуйте!
Хотілося б отримати вашу консультацію, так як вже не знаю, що робити.
За договором купівлі-продажуукладеного з ІП я придбала кухонні меблі та техніку (Фабрика кухні, Кухонний двір). Повністю сплатила, і 7 березня 2011 мені доставили замовлення. За договором поставки я мала право не відкривати товар до установки, крім перевірки зовнішнього вигляду техніки, так я і поступила (це було зафіксовано фахівцями).
13 березня 2011 фахівець встановлював кухонні меблі та техніку, після чого представив мені акт, я його не підписала, а прошу направити експерта, так як були виявленіневідповідності: 1) кольору фасадів не відповідають представленим квітам зразків салону при укладенні договору; 2) є наявність сколів на внутрішніх полицях; 3) встановили і підключили фільтр для води "Аквафор", хоча не мали права, його фахівець з фірми Аквафор повинен підключати, тепер питання з гарантією, хто мені її надасть; 4) не у всіх шафах доводчики були встановлені; 5) Ручки на фасад не змогли зробити так, як на ескізі, який ми з менеджером малювали в салоні (він мене непопереджав, що це умовність); 6) криво зроблений зріз на розі стільниці, а також видні стики і темний клей на кромці; 7) ДСП над витяжкою іншого кольору, хоча в специфікації було вказано, який необхідний; 8) малюнки на фасадах і тональність в отриманому кольорі на виробництві відрізняються від решти фасадів; 9) цоколь криво встановлений як бачите невідповідностей багато.
17 березня 2011 р приїхав експерт і людина з виробництва, все переглянули, склали свій внутрішній акт. Він був в одному екземплярі і тільки для організації, мені нічого не надали. Підписувати акт я відмовилася. Сфотографувала його і попросила у експерта довідку про те, що він проводив експертизу. Тепер вони збираються проводити експертизу фасадів, шляхом виїзду в салон (сфотографувавши або взявши звідти приклад фасаду), після чого привезуть його й зіставлять з моїм отриманим фасадом. Я прекрасно розумію, що привезти вони можуть все, що завгодно. На проведення експертизи мені було озвучено час - тиждень. Після чого буде прийнято рішення про виправлення, які треба зробити, і протягом 15 робочих днів буде виготовлено все необхідне (фасади, якщо експертиза буде в мою сторону) і встановлено.
За договором:
1) Заява (претензію) я повинна протягом 15 днів надати (14 березня 2011 я її направила у відсканованому вигляді (в кольорі) менеджеру салону, який переслав його у відділ сервісу, звідти я досі не отримала, підписану заяву) ;
2) Протягом 10 днів вони розглядають її, 17 березня 2011 р., як я вже згадувала раніше приїжджав експерт з людиною з виробництва;
3) І протягом 30 днів (т.е.отсчет вже пішов) компанія повинна все виправити.
Те, що все не виправлять - це точно. Було ясно по зустрічі з експертом і людиною з виробництва, так намагалися шукати шляхи усунути всі на місці (наприклад: стільницю вже ніяк не виправити, навіть якщо шафа внизу посувати).
Що мені робити, якщо я хочу відмовитися вже від цієї кухні, так як фірма справила на мене жахливе враження, я не хочу і не можу чекати, поки вони будуть усувати свої помилки. Якби їх не було так багато, то я б з цим змирилася, але це вже переходить всі межі. А реклама у компанії приголомшлива, вони з каналом НТВ співпрацюють (програма "Квартирне питання"). До того ж я готувалася до приїзду кухні, був зроблений ремонт, вирівняні стіни, підібрана колірна гамма.
Хочу повернути свої гроші, не відмовлюся від морального збитку, так як прибуваю в шоці, як так можна було з досить простого замовлення зробити такий кошмар. І відповідно відшкодування за пророблені отвори в моїх стінах. Підкажіть, як вчинити, просто руки вже опускаються.
З повагу,
Федюніна Яна Олексіївна
8-926-166-24-18
artemova_yana@mail.ru
Федюніна Яна Олексіївна
Відповідь юриста:
Привіт, Яна Олексіївна. Згідно статті 29 ЗоЗПП: споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:
- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);
- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- Безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний - повернути раніше передану йому виконавцем річ;
- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.
Задоволення вимог споживача про безоплатне усунення недоліків, про виготовлення іншої речі або про повторному виконанні роботи (наданні послуги) не звільняє виконавця від відповідальності у формі неустойки за порушення терміну закінчення виконання роботи (надання послуги).
Раз ви пред'явили виготовлювачу претензію про безоплатне усунення недоліків, то вам необхідно дочекатися закінчення терміну для їх усунення і після цього вимагати повернення грошей за меблі. Недоліки роботи повинні бути усунені виконавцем в розумний термін, призначений споживачем, у вашому випадку - це термін зазначений у договорі - 30 днів. Зараз змінити свою вимогу ви не вправі. Якщо ж виробник не вкладеться в 30 днів, то направляйте претензію про повернення коштів, виплати неустойки за прострочення договору, відшкодування матеріальної шкоди (отвори в стіні) і морального.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо виконавець затримує терміни виконання замовлення?Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?Які права у споживача при отриманні неякісної меблів?Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...Які терміни усунення недоліків в меблів, виконаної під замовлення?