Чи можна вимагати обміну товару або повернення за нього грошей після здійснення продавцем ремонту?
26февраля в Московській області купив мобільний телефон nokia 6700 через три дні потух дисплей поніс у магазин Альт прадавци відмовили в поверненні грошей і запропонували відправити тіл на комісію з чиєї причини зламався телефон сказавши що займе це по часу близько 20 днів вчора 18 березня позваний ісказлі приходити в магазин за відповіддю прийшов показали акт моєї провини немає замінили дисплей все працює запропонували замнемо на новий з вітрини а денньгі повертати відмовляються дали заяву де я прошу повернути гроші за товар але вони вторй день немогут або просто тягнуть час говорячи те що не поладкі скомпьютером от коли відремонтують ми відразу відправимо правомірні їх дії
сергей
Відповідь юриста:
Привіт, Сергій. У даній ситуації ваші дії невірні з самого початку. Вам необхідно було звернутися до продавця з претензією про повернення коштів за товар неналежної якості, згідно статті 18 ЗоЗПП. Продавець прийняв товар і вибрав за вас здійснити його ремонт і ремонт був здійснений. Тому продавець вправі відмовити вам у поверненні коштів за телефон і його обміні.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо після гарантійного ремонту телефон знову зламався?Що робити якщо продавець замість проведення експертизи відремонтував телефо ...Чи можна повернути телефон і отримати гроші, якщо останній не сертифіковани ...Право на отримання товару замість ремонтованого по гарантіїПраво на отримання товару замість ремонтованого по гарантії