Як вирішити питання з неякісним зубним протезом не звертаючись до суду?

Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, як вирішити в досудовому порядку проблему зі стоматологічною клінікою. Мати-пенсіонерка зробила нейлоновий зубний протез, широко розрекламований як гнучкий, еластичний і який неможливо зламати. Доктор сам демонстрував його властивості, сильно стискаючи цей протез. Однак, мати, вставляючи його другий (!) Разів, зламала його, тільки трохи зігнувши, щоб посадити його на щелепу. Отримала вона цей протез 10 днів тому, розписалася за його отримання. Ніяких договорів із зазначенням гарантії на лікування, ніякої усної інформації від клініки не надавалося. Питання - чи можемо ми вимагати безкоштовної переробки цього протеза і як правильно скласти претензію (посилання на закони), і хто повинен писати претензію, якщо мама протезувати, а я платила, то є всі підписи на рахунках - мої? Заранее спасибо! З повагою, Юлія

Юлія

Відповідь юриста:

Привіт, Юлія. У відповідності зі статтею 5 Федерального закону «Про захист прав споживачів» термін служби - це період часу, протягом якого виконавець зобов'язується забезпечувати споживачеві можливість використання результату роботи за цільовим призначенням і нести відповідальність за істотні недоліки, що виникли з вини виконавця. «Закон про захист прав споживачів» при регулюванні питань безпеки виходить з того, що безпека послуги (роботи) повинна бути забезпечена протягом встановленого терміну служби або строку придатності роботи (ст. 7). При цьому наголошується, що якщо виробник не встановив на роботи термін служби, він зобов'язаний забезпечити безпеку роботи протягом 10 років з дня її передачі споживачу.
Претензія пишеться в довільній (простий) формі, при її складанні необхідно вказати такі реквізити:
1. Адресат претензії. Необхідно вказати повне найменування організації та її юридичну адресу.
2. Повна інформація про заявника: прізвище, ім'я, по батькові, домашня адреса, телефон.
3. Детально, але чітко і лаконічно викласти суть претензії і сформулювати висунуті вимоги.
4. Вказати посилання на законодавчі акти.
5. Вказати свої наміри в разі відмови боржника задовольнити висунуті вимоги добровільно.
6. Вказати дату складання претензії і засвідчити її своїм підписом (підписом представника).
7. Привести перелік доданих документів.

Претензію необхідно складати в кількості двох екземплярів: один з яких направити адресату, а другий, з відміткою про отримання претензії, залишити собі в якості підтвердження отримання претензії організацією.

 

Додаткові матеріали:

  • Як скласти претензію з муніципального контрактом з урахуванням неустойки?
  • Як правильно скласти досудову претензію на адресу боржника?
  • Як правильно скласти претензію про стягнення неустойки?
  • Як скласти грамотну претензію до роботодавця про стягнення грошової суми?
  • Як скласти претензію до банку, який висунув вимоги про погашення кредиту?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ