Як повернути кошти за сумку неналежної якості?
У листопаді 2010 купила шкіряну сумку за 18 УРАХУВАННЯМ В процесі 2 тижневої експлуатації виявила тріщини і потертості. 27 лютого 2011 звернулася в магазин з претензією. Після довгих
переговорів у мене взяли претензію і сумку на експертизу.
Експертиза показала "дефект, що утворився в процесі експлуатації, в результаті механічної дії ". Експерт даної організації пояснив, що це формулювання означає "вплив з боку власника хімічними засобами, наприклад рідиною для зняття лаку ". З мого боку впливів не було. Я віддаю сумку повторно на експертизу, результат - "приховані виробничі дефекти, образовавшіесяв результаті порушення технології виробництва шкіри та пошиття виробу, виявившись при експлуатації ". Пред'явивши експертизу в магазин отримала відповідь: "гарантійний термін закінчився, йдіть до суду і програєте ". Підкажіть, на чиєму боці правда?
Маряхин Галина
Відповідь юриста:
Привіт, Галина. Якщо продавець вам відмовив в обміні або поверненні коштів за виріб - пишіть заяву в суд. Пам'ятайте, що позові щодо захисту прав споживачів не обкладаються державним митом. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Як повернути в магазин несправний ТВ-тюнер, чому його не можна повернути в ...Експертиза, проведена продавцем, не встановила гарантійний випадок: що роби ...Як повернути кошти за неякісну взуття?Протиріччя незалежної експертизи експертного висновку продавцяПротиріччя незалежної експертизи експертного висновку продавця