Що робити якщо гарантійний талон заповнений неналежним чином?

Здрастуйте, у мене проблема полягає в тому, що я придбав телевізор Samsung 2032mw, він у мене працював року 2 і буквально місяць тому перестав включаться.У мене є гарантія ще до червня цього місяця і я подзвонив в технічну службу обьяснил їм все і вони у мене запитали заповнена чи в мене гарантія?? а я їм сказав немає, і вони мені кажуть, що це ваша вина, що ви не проследілі.А я про це навіть не знал.Теперь вони говорять звертайтеся в те місце де купували . Я не знаю тепер, що робити, хоча у мене і чек зберігся.
Будь ласка підкажіть мені, що робити?

Сафтаров Ханбутай Заур Огли

Відповідь юриста:

Привіт Ханбутай Заур Огли. Нічого страшного не сталося. Вам необхідно звернутися з претензією до продавця телевізора і вимогою: заповнити належним чином гарантійний талон, прикладіть до претензії копію чека про покупку. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги-звертайтеся в суд. Справи щодо захисту прав споживача не обкладаються державним митом. Після винесення судового рішення, продавця зобов'яжуть заповнити гарантійний талон. Ремонт буде безкоштовним навіть якщо гарантійний термін вже закінчиться, тому ви звернулися з претензією вчасно.

 

Додаткові матеріали:

  • що робити, якщо продавець неякісного холодильника змінив юридичну особу?
  • У магазині не видали гарантійний талон на холодильник, а сервісний центр ві ...
  • Гарантійний ремонт складної побутової техніки, звернення в сервісний центр
  • Чи потрібен касовий чек для гарантійного ремонту в сервісному центрі?
  • Вимога про заміну технічно складного товару через рік після придбання

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ